۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۷۲۳۱۷۵

کاهش دما در نوار شمالی کشور

کاهش دما در نوار شمالی کشور
یکشنبه در شرق اردبیل، سواحل شمالی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی، بارش باران، وزش باد شدید موقتی و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

یکشنبه در شرق اردبیل، سواحل شمالی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی، بارش باران، وزش باد شدید موقتی و کاهش دما پیش بینی می‌شود و دریای خزر مواج خواهد بود،در گیلان و غرب مازندران بارش شدت خواهد داشت.

همچنین در اردبیل، ارتفاعات آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز بارش برف انتظار می‌رود همچنین در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و کرمان نیز افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

دوشنبه این وضعیت در این مناطق ادامه داشته و بعدازظهر در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان ابرناکی، وزش باد و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

همچنین امروز و فردا شرق خلیج فارس مواج خواهد بود، سه شنبه بارش در سواحل شمالی کاهش می‌یابد در استان‌های واقع در نوار شرقی کشور ابرناکی، رگبار باران و وزش باد شدید همراه با کاهش دما رخ می‌دهد که در برخی مناطق واقع در شمال شرق بارش برف دور از انتظار نیست.

در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار باران و در ارتفاعات برف پیش بینی می‌شود. همچنین در این روز در دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال وبختیاری کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، فارس و جنوب اصفهان ابرناکی، بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد انتظار می‌رود.

چهارشنبه در شمال غرب و همچنین در یزد، کرمان، هرمزگان، جنوب استان‌های فارس، بوشهر و سیستان وبلوچستان افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد. در اواخر وقت در غرب سواحل دریای خزر نیز بارش آغاز می‌شود. پنجشنبه در نیمه جنوبی کشور جوی آرام همراه حاکم می‌شود و در شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود. 

احسان قنبری نسب
ارسال نظرات