۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۷۲۳۳۰۹
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه علمی پژوهشی ویژه اساتید حوزه علمیه خواهران لرستان

برگزاری کارگاه علمی پژوهشی ویژه اساتید حوزه علمیه خواهران لرستان
مهرابی از برگزاری کارگاه علمی پژوهشی ویژه اساتید حوزه علمیه خواهران خبر داد و گفت: این دوره با هدف آموزش شیوه های مهم تدریس برگزار می شود.

اکرم مهرابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: کارگاه علمی پژوهشی ویژه اساتید مدارس علمیه خواهران لرستان در خرم آباد برگزار برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه این دوره آموزشی هفته آینده برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری دوره های آموزشی فراگیری شیوه های مهم تدریس برای  انتقال مفاهیم علمی پژوهشی به طلاب است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در برگزاری این کارگاه علمی پژوهشی، اصول علمی و پژوهشی با هم ادغام خواهند شد تا اساتید نهایت بهره را از این کلاس ها ببرند.

مهرابی بیان کرد: از اهداف مهم برگزاری دوره های اموزشی ویژه اساتید رشد و ارتقای سطح علمی در مدارس علمیه و تقویت بنیه علمی طلاب است.

وی عنوان داشت: امید می رود با برگزاری کارگاه های علمی پژوهشی ویژه اساتید شاهد ارتقا علمی پژوهشی در مدارس علمیه باشیم.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه از برگزاری کارگاه های شیوه تدریس خبر داد و گفت: این دوره نیز ویژه اساتید و با هدف ارائه شیوه های مهم تدریس و ارائه بهتر مفاهیم علمی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: اساتید حوزه علمیه خواهران استان لرستان به صورت دوره ای در کارگاه های شیوه تدریس که در مدارس برگزار می شود، شرکت می کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات