۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۲۳۳۴۲
استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد؛

جهاد ترکیبی، لازمه پیروزی در برابر جنگ ترکیبی دشمنان

جهاد ترکیبی، لازمه پیروزی در برابر جنگ ترکیبی دشمنان
خانم ظهیری گفت: امروزه لازمه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان، اجرای جهاد ترکیبی در مقابل آنان است؛ امری که متاسفانه جای خالی آن به شدت در کشور احساس می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، خانم معصومه ظهیری استاد حوزه و دانشگاه در نشست راهکارهای تحقق مطالبه رهبری در تشکیل «ید واحده» توسط کنشگران رسانه ای که در سالن جلسات شهید دهقانی خبرگزاری رسا برگزار شد، با اشاره به نقش پیشوایی و امامت حوزه های علمیه در جامعه اظهار داشت: در دیدگاه مردم جایگاه حوزه های علمیه به عنوان امام جامعه است و داشتن این گونه جایگاهی، دنباله روی مردم از آنان را در پی دارد که اقتضای چنین جایگاهی این است که حوزه های علمیه در این گونه حوادث نقش آفرینی و راه گشایی خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی در ادامه ضمن اشاره به صحبت های رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره وقایع اخیر افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سخنان خود از سه مسئله پرده برداری کردند که عبارتند از اینکه؛ ایران اسلامی رو به نظم و اقتدار بوده و نظم جهان درحال تغییر است و دشمنان انقلاب اسلامی اعم از داخلی و خارجی با همدیگر متحد و هماهنگ شده اند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی با نظام اسلامی ایران ابراز کرد: لازمه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان، اجرای جهاد ترکیبی در مقابل آنان است؛ امری که متاسفانه امروزه جای خالی آن به شدت در کشور احساس می شود و ضروری است در این زمینه حرکت جدی داشته باشیم.

خانم ظهیری در ادامه خاطرنشان کرد: باید به جای اینکه همیشه به صورت پدافندی موضع بگیریم؛ به صورت آفندی عمل کنیم و اگر حرکت روبه جلو و فعالی داشته باشیم، مطمئناً از دشمنان خود ضربه و شکست نخواهیم خورد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد نامناسب رسانه‌های داخلی در قضایای فوت خانم مهسا امینی اظهار داشت: متاسفانه رسانه های داخلی عملکرد مناسبی در این قضیه نداشتند؛ به گونه ای که در ۴۸ ساعت اول سکوت رسانه‌ای بود و این سبب شد تا زمین بازی در اختیار دشمنان انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

ارسال نظرات