۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۷۲۳۳۴۳
مبلغ بین الملل:

رسیدن به «ید واحده» وظیفه ای همگانی است

رسیدن به «ید واحده» وظیفه ای همگانی است
خانم میرجعفری گفت: امروزه وظیفه همه ما رسیدن به ید واحده ای است که رهبر انقلاب فرمودند و باید تمامی دستگاه‌ها برای رسیدن به این هدف، همکاری و هم افزایی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، خانم طاهره میرجعفری مدیر کانال مطالعات اسلامی زنان در نشست راهکارهای تحقق مطالبه رهبری در تشکیل «ید واحده» توسط کنشگران رسانه ای که در سالن جلسات شهید دهقانی خبرگزاری رسا برگزار شد، با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان با انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروزه که همه مردم ایران با این گونه مسائل درگیر هستند، هدف دشمنان کشاندن دامنه منازعه در زمان ها، موقعیت ها و حوزه های گوناگون است که دشمنان در این زمینه با همه ابزارهای خود درصدد رسیدن به اهداف خود هستند.

وی در ادامه افزود: در مواجهه با جنگ ترکیبی و در جنگی همچون جنگ احزاب، بهترین روش و سیاست مقابله با آن کاربست ید واحده در مقابل آن است؛ امری که متاسفانه خلأ آن در بین مسئولان و مراکز کشور قابل توجه و ملموس است.

مبلغ بین الملل با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل ید واحده خاطرنشان کرد: امروزه وظیفه همه ما رسیدن به ید واحده ای است که رهبر انقلاب فرمودند و باید تمامی دستگاه‌های امنیتی، قوه قضاییه، رسانه ها و حوزه های علمیه برای رسیدن به این هدف، همکاری و هم افزایی داشته باشند و نقش هرکدام از آنان مشخص و معین باشد.

ارسال نظرات