۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۷۲۳۳۸۹

درخشش طلاب و اساتید جامعةالزهرا در همایش سیره و زمانه امام حسن عسکری

درخشش طلاب و اساتید جامعةالزهرا در همایش سیره و زمانه امام حسن عسکری
مراسم اختتامیه همایش بین المللی «سیره و زمانه امام حسن عسکری علیه‌السلام» در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه همایش بین المللی «سیره و زمانه امام حسن عسکری علیه‌السلام» در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

در این همایش، ۱۱۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که از این تعداد، ۲۱ اثر متعلق به طلاب و اساتید جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها بود.

در این همایش، سه پنل تخصصی با ارائه ۵۰ مقاله شفاهی برگزار شد که ۱۵ نفر از اساتید و طلاب جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در این پنل‌ها ارائه مقاله داشتند.

در اختتامیه همایش، هفت مقاله به عنوان مقالات برگزیده معرفی شدند که ۳ اثر از این آثار به طلاب و اساتید جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها اختصاص داشت.

خانم ناهید طیبی، فاطمه کرمی و نجمه صالحی که از اساتید و پژوهشگران جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها هستند، از جمله برگزیدگان این همایش بین المللی بودند.

بر اساس این گزارش، سرکار خانم ریحانه حقانی، معاون پژوهش جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها، کسب رتبه برتر در همایش بین المللی «سیره و زمانه امام حسن عسکری علیه‌السلام» را به برگزیدگان، فرهیختگان و اعضای انجمن علمی پژوهشی تاریخ معاونت پژوهش این مؤسسه علمی حوزوی تبریک و تهنیت گفت.

ارسال نظرات