۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۲۳۵۲۰
با سخنرانی جلیلی؛

نشست «امید به آینده انقلاب، واقعی یا موهوم...!؟» برگزار شد

نشست «امید به آینده انقلاب، واقعی یا موهوم...!؟» برگزار شد
نشست «امید به آینده انقلاب، واقعی یا موهوم...!؟» از سلسله نشست های جهاد تبیین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد که حاشیه هایی نیز به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نشست «امید به آینده انقلاب، واقعی یا موهوم...!؟» از سلسله نشست های جهاد تبیین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با سخنرانی سعید جلالی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن همایش های غدیر برگزار شد.

در این نشست در ابتدا حجت الاسلام سعید روستاآزاد با تقدیر از تلاش های حجج اسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم و لونی در تدارک این جلسه گفت: در راستای جهاد تبیین و شبهه زدایی از اذهان جلساتی در این مکان ترتیب داده می شود و در نظر داریم که در قالب های مختلفی آن را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: این نشست با قالب پرسش و پاسخ است و اگر شرایط فراهم شود در قالب مناظره و میزگرد نیز جلساتی برگزار خواهد شد.

در این نشست، حجج اسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم مسئول مرکز ارتباطات دولت با حوزه، ولی الله لونی رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مهدی سلیمانی اردهالی نائب رئیس این مجمع و نعمت الله لطفی نیاسر استاد درس خارج حوزه نیز حضور داشتند.

جلسه با حدود 35 دقیقه تأخیر آغاز شد و اکثر صندلی های سالن 500 نفره غدیر پر شده بود؛ سعید جلیلی در دو ساعت وقتی که داشت، 50 دقیقه در پاسخ به سؤال ذکر شده در عنوان جلسه وقت گذاشت تا ثابت کند آینده انقلاب بسیار روشن است و دشمن در موضع انفعال قرار دارد.

در وقت پرسش و پاسخ به علت اشتیاق حاضرین به طرح پرسش خود و پاسخ های کلی جلیلی جلسه به سمت التهاب پیش رفت تا جایی که برخی حاضرین بدون میکروفون با صدای بلند سؤال خود را مطرح کردند.

با پایان یافتن جلسه نیز پرسشگران سالن را ترک نکرده و با حضور در جایگاه رودررو با سعید جلیلی حرف زدند و برخی دیگر نیز با حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم صحبت کردند.

ارسال نظرات