۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۲۳۵۲۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

روحانیت در نشر معارف اسلامی و انقلابی رسالت خطیری بر دوش دارد

روحانیت در نشر معارف اسلامی و انقلابی رسالت خطیری بر دوش دارد
حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه روحانیت در اشاعه معارف اسلامی و انقلابی رسالت خطیری بر دوش دارد، گفت: از این ظرفیت باید در جهت بصیرت افزایی در جامعه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در نشست ائمه جمعه، نمایندگان مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، مسئولان حوزه علمیه لرستان و مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستانی مقیم قم که با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان برگزار شد، گفت: لرستان سرزمین فقاهت، مجاهدت و مبارزه با ظلم و ستم بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مردم استان لرستان با هدایت و رهبری برخی علما و بزرگان حوزه‌های علمیه در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقشی بسزایی داشته‌اند.

وی عنوان کرد: حضور چهره‌های نورانی از فضلا و علما در مبارزه با ظلم و ستم در طول تاریخ روحانیت را محبوب مردم ساخته و همین موضوع عامل پیوند روحانیت و مردم را تکمیل کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: روحانیون و مبلغان لرستان در تبلیغ، تبیین و گسترش معارف دینی فعالیت‌ها و اقدامات چشمگیری را انجام داده‌اند.

امام جمعه خرم آباد به رسالت روحانیت در هدایت دینی جامعه و بصیرت افزایی اشاره کرد وعنوان داشت: امید است طلاب و مبلغان لرستانی با ترویج روحیه انقلابی‌گری در جامعه در راستای اشاعه معارف اسلامی و انقلابی در جامعه گام بردارند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات