۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۷۲۲۹۶۷
مسؤول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه ابوالفضل لرستان:

جوانان انقلابی در ۱۳ آبان فریاد استکبار ستیزی سر می دهند

جوانان انقلابی در ۱۳ آبان فریاد استکبار ستیزی سر می دهند
حجت الاسلام لرستانی به بصیرت و هوشیاری جوانان انقلابی در برابر توطئه‌های دشمن اشاره کرد و گفت: جوانان انقلابی در ۱۳ آبان فریاد استکبار ستیزی را سر می‌دهند.

حجت الاسلام علی لرستانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، در خصوص اهمیت روز 13 آبان بیان داشت: مردم ایران اسلامی هر ساله با گرامیداشت این روز و راهپیمایی سراسری و پرشور، وحدت ملی و انسجام اسلامی خود را نمایش و پیام انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و استکبار ستیزی را فریاد می‌زنند چراکه این روزها، روز شکسته شدن شیشه عمر آمریکای جنایتکار وهم پیمانانش است.

مسؤول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه ابوالفضل(ع) لرستان افزود: در این روز و در سایر مقاطع مختلف تاریخی،‌ دانش آموزان، دانشجویان و روحانیت به همراه مردم از آزادی، عزت و استقلال ایران اسلامی دفاع کرده و نقش تاریخی خود را در مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از آزادی و استقلال کشور به اثبات رساندند.

حجت الاسلام لرستانی گفت: امام خمینی(ره) از این روز به عنوان انقلاب دوم یاد کردند، این خود گویای بهترین توصیف بر اهمیت 13 آبان است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، نماد روح تعدی و تجاوز استکبار نسبت به ملت‌ها از جمله نسبت به ملت ایران است.

وی اظهار داشت: آنچه امروز در رویارویی با استکبار جهانی و روحیه تجاوز گرایانه آن دارای اهمیت است، پیشرفت انقلاب اسلامی و کم رنگ کردن ودر ادامه بی معنا کردن اندیشه سکولاریسم از حیات بشری است از این رو بسیار حائز اهمیت است که همه ارکان جامعه اسلامی در مسیر ظهور و تعالی انقلاب اسلامی همه توان و ظرفیت های خود را باید بکار گیرند.

مسؤول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به رغم تمامی موانع و محدودیت‌‎‏ها و تحریم‌های همه جانبه، در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، هسته‌ای و دفاعی دارای توانمندی‌های قابل ملاحظه‌ای برای جوانان است و جهش‌های بزرگی در این حوزه ها در کشور ایجاد شده است و قله‌های افتخاری که تا پیش از این، در انحصار چند کشور پیشرفته بود، در تصرف جوانان نخبه و انقلابی ایران اسلامی است.

حجت الاسلام لرستانی بیان کرد: نسل جوان باید احساس مسؤولیت کنند ودر فتنه هایی که برای تخریب وتضعیف کشور عزیزمان به پا می شود حقیقت را از باطل تشخیص دهند وبرای تحقق این موضوع مهم تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در این برهه از زمان بسیار کارساز است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات