۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۷۲۳۵۷۶
مدیر حوزه‌های علمیه کشور:

همکاری حوزه و آموزش و پرورش لازمه تحقق سند تحول بنیادین است

همکاری حوزه و آموزش و پرورش لازمه تحقق سند تحول بنیادین است
آیت الله اعرافی با بیان اینکه همکاری حوزه و آموزش و پرورش لازمه تحقق سند تحول بنیادین است، گفت: در این راستا باید همکاری مستمر و بدون موازی کاری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، آیت الله علیرضا اعرافی در جلسه هم اندیشی اعضای کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: اعضای کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در استان‌ها با اجرای دقیق برنامه‌های این ستاد و سند تحول بنیادین، در راستای تربیت نیروهایی در تراز اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنند.

مدیر حوزه علمیه کشور همکاری‌ حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش را لازمه تربیت نسلی انقلابی خواند افزود: حوزه‌های علمیه و دستگاه تعلیم و تربیت، برای تحقق سند تحول بنیادین نیازمند همکاری‌های مستمر، بدون موازی کاری و با دقت خواهند بود.

وی عنوان کرد: برای اجرایی کردن اهداف سند تحول بنیادین، نیاز است که اعضای کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

تعداد مدارس امین افزایش یابد

آیت الله اعرافی در ادامه با بیان اینکه مدارس امین بهترین عرصه همکاری برای تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان هستند، تأکید کرد: باید تعداد مدارس امین در استان‌ها افزیش یابد.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولان حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان لرستان می توانند برای افزایش تعداد مدارس امین اقدام نمایند.

آیت الله اعرافی بر ضرورت ترویج و تبیین آموزه‌های دینی و قرآنی در بین دانش آموزان تأکید کرد و گفت: باید برای تربیت دینی و انقلابی نسل جوان، این آینده سازان ایران اسلامی برنامه ریزی و به صورت جدی کار شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات