۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۷۲۳۵۷۸
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه مطرح کرد؛

هدف طرح امین، اجرای «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش»

هدف طرح امین، اجرای «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش»
لرستان-حجت الاسلام والمسلمین ملانوری با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز طرح امین در مدارس، گفت: طرح امین، در راستای اجرای طرح تحول سند بنیادین بوده و هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری در نشست کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، به اجرای طرح تحول سند بنیادین گفت: در این راستا باید همکاری حوزه و اموزش و پرورش مستمر و تقویت یابد.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه با بیان اینکه هدف از اجرای طرح تحول سند بنیادین، تربیت دانش آموزانی مومن، متعهد، دانا و انقلابی است، افزود: تربیت نسلی انقلابی لازمه حرکت در مسیر انقلاب و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب است.

وی به راه اندازی طرح امین در مدارس اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای اجرای طرح تحول سند بنیادین بوده و هست و شاخصه‌های دینی و انقلابی در مدارس امین زیر نظر مبلغان و مربیان در مدارس اجرا می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری تأکید کرد: انتظار می‌رود کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش سالت‌های خود را برای پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین انجام دهند.

وی با تأکید بر ضرورت کیفی سازی مدارس امین خاطرنشان کرد: اجرای طرح امین در مدارس، باید پویا و با نشاط باشد و امید است که تعداد مدارس امین در لرستان گسترش یابد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه یادآور شد: استمرار کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش برای اجرای طرح سند تحول بنیادین ضروری است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات