۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۷۲۳۰۹۱
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی پاسخگویی به شبهات و سوالات دانش‌آموزی ویژه طلاب

برگزاری دوره آموزشی پاسخگویی به شبهات و سوالات دانش‌آموزی ویژه طلاب
عزیزی گفت: دوره آموزشی پاسخگویی به شبهات و سوالات دانش‌آموزی در زمینه حجاب و عفاف ویژه طلاب با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، از برگزاری سلسله دوره‌های پاسخگویی به شبهات و سوالات دانش‌آموزی در زمینه حجاب و عفاف خبر داد و بیان داشت: این دوره ها با موضوع حجاب برتر در آبان ماه جاری برگزار می شوند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: در جلسه اول برگزاری این دوره طلاب شرکت کننده با نیازمندی‌های عمومی مبلغ و مهارت‌های عمومی‌تبلیغ برای نوجوان آشنا می شوند.

وی عنوان کرد: جلسه دوم نیز با محوریت آشنایی طلاب با شیوه‌های خاص تبلیغ برای نوجوانان و پاسخگویی به شبهات حجاب برگزار خواهد شد.

عزیزی مخاطبان این دوره پاسخگویی به شبهات و سوالات دانش‌آموزی در زمینه حجاب و عفاف را طلاب، دانش‌آموختگان و مبلغات طرح امین و مربیان حلقات‌صالحین، اساتید و کادر عنوان کرد.

وی یادآور شد: این دوره با همکاری معاونت فرهنگی مدارس علمیه خواهران و مشارکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان برگزار خواهد شد.

عزیزی در ادامه با اشاره به «دوره بینش مطهر» گفت: مخاطبان دوره طلاب تمام سطوح (اعم از حضوری و غیرحضوری)، مبلغان، دانش آموختگان و اساتید هستند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: از امتیازات دوره ایجاد نظام فکری و عقیدتی منسجم بر اساس اندیشه ناب اسلامی، عطای گواهینامه معتبر، بهره گیری از ممتازین در برنامه های علمی طرح و دوره ها و نشست های معرفتی و ارائه کتب بینش مطهر با 30% تخفیف و ایجاد امتیاز فرهنگی در سامانه نجم خواهد بود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات