۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۷۲۲۱۴۳
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

دوره آموزشی مهارت های تبلیغی ‌ویژه خواهران طلبه برگزار می شود

دوره آموزشی مهارت های تبلیغی ‌ویژه خواهران طلبه برگزار می شود
لرستان - عزیزی از برگزاری دوره آموزشی مهارت های تبلیغی ‌ویژه خواهران طلبه خبر داد و گفت: این دوره با هدف ارتقای توانایی تبلیغی طلاب برگزار می شود.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، به اهمیت تبلیغ اشاره کرد و بیان داشت: طلاب مبلغ در عرصه تبلیغ باید به شیوه های نوین تبلیغی و علم روز مجهز باشند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند: «امروز وسایل تبلیغ نوشتاری و گفتاری به قدری متنوع و زیاد است که اگر روحانیت دین از این قافله عقب بماند قطعاً یک خسارت بزرگ تاریخی برای او پیش خواهد آمد.»

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تبلیغ ویژه طلاب بیان کرد: در این دوره طلاب با ظرافت ها و نکات تبلیغی 1و 2، روش سخنرانی دینی و تهیه محتوای آن و فنون و اجرای سخنرانی دینی(مقدماتی) آشنا می شوند.

عزیزی عنوان کرد: مهارت پرده خوانی و سخنرانی چند رسانه ای، اهمیت مقتل خوانی و آشنایی با مقاتل، روش ها و فنون ذکر مصیبت(اصول وفنون ذکر مصیبت و مرثیه خوانی) و تناسب محتوای تبلیغی با مخاطب از دیگر محورهای برگزاری این دوره آموزشی است.

وی اظهار کرد: دوره های آموزشی با هدف ارتقای فعالیت های تبلیغی و حضور مؤثر مبلغان خواهر در جامعه و انجام تبلیغی مؤثر در جامعه برگزار می شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات