۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۷۲۳۶۵۴
آیت الله حیدری:

سیاست غلط کنترل جمعیت یک سیاست امریکایی است

سیاست غلط کنترل جمعیت یک سیاست امریکایی است
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سرمایه اصلی هر کشوری برای دسترسی به عزت و پیشرفت در تمام عرصه‌ها، جمعیت جوان و زیاد آن کشور است.

به گزارش گروه جمعیت و خانواده خبرگزاری رسا، آیت الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در حاشیه ایراد خطبه عقد نمادین زوج های پاسدار در گفت‌وگویی اظهار کرد: جوانان باید در امر ازدواج تعجیل کنند و با توکل بر خدا به سرعت پس از ازدواج داری فرزند شوند چراکه این سنت پیامبر و اهل بیت است.

وی در ادامه با اشاره به فرهنگ غلط غربی کننرل جمعیت افزود: سرمایه اصلی هر کشوری برای دسترسی به عزت و پیشرفت در تمام عرصه ها، جمعیت جوان و زیاد آن کشور است. لذا جوانان باید با دوری از فرهنگ غلط غربی کنترل جمعیت، به فرزند آوری روی بیاورند تا جمعیت کشور را جوان و پویا نگاه دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه طرح کنترل جمعیت سیاستی امریکایی است گفت: امریکا این سیاست را برای تسلط و کنترل ایران طراحی و اجرا کرد که اگر جوانان هوشیار نباشند و فرزند آوری را زیاد نکنند، تا ۳۰ سال آینده با جمعیتی پیر رو به رو میشویم و در آن زمان است که دیگر خبری از عزت نخواهد بود و باید در برابر استکبار جهانی سر خم کنیم.

آیت الله حیدری در رابطه با فتنه امریکایی و اغتشاشات اظهار کرد: امریکا در فتنه و اغتشاشات اخیر، با کارهایی مثل تعرض و هتک حرمت روحانیون و مساجد، از نیت اصلی خود که ضربه زدن به اسلام و دین مردم است، پرده برداشت. اما باید بدانند که آرزوی تبدیل ایران به سوریه ای دیگر را با خود به گور خواهند برد چرا که جوانان آگاه ایرانی به هیچ عنوان تن به فتنه های آنها نمیدهند.

وی در پایان ضمن آرزوی خوشبختی برای زوج های جوان از تمامی دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ها خواست که در زمینه ازدواج و فرزند آوری، فرهنگ سازی کنند.

گفتنی است مجلس ازدواج زوج های پاسدار با حضور آیت الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار حسن شاهوار، فرماندهی سپاه ولیعصر(عج)، معاونین و زوج های جوان پاسدار، امروز در سالن امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد.

ارسال نظرات