۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۲۳۶۸۶
به همت تشکل فراگیر تبلیغ گروهی؛

رویداد ملی «هم‌افزایی گروه‌های تبلیغی تخصصی ازدواج و خانواده» برگزار می شود

رویداد ملی «هم‌افزایی گروه‌های تبلیغی تخصصی ازدواج و خانواده» برگزار می شود
تشکل فراگیر تبلیغ گروهی با همکاری وزارت ورزش و جوانان، رویداد ملی هم‌آهنگ۲ «هم‌افزایی گروه‌های تبلیغی تخصصی ازدواج و خانواده» را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، تشکل فراگیر تبلیغ گروهی با همکاری معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان، رویداد ملی هم‌آهنگ۲ «هم‌افزایی گروه‌های تبلیغی تخصصی ازدواج و خانواده» را جهت ارائه طرح های تخصصی مسأله محور مبتنی بر ظرفیت های دینی و سنت های ایرانی، در آذرماه سال 1401 برگزار می کند.

گروه های متقاضی به شرکت در رویداد می بایست تا 10 آذرماه 1401 با مراجعه به آدرس اینترنتی www.daawat.ir نسبت به ارائه طرح تخصصی خود در عرصه های ازدواج و همسان گزینی، تشکیل و تحکیم خانواده، جمعیت و فرزندآوری اقدام نمایند و پس از پایان مهلت فراخوان، طرح های ارسال شده توسط دبیرخانه تشکل فراگیر بررسی شده و گروه های حائز شرایط به رویداد دو روزه در شهر مقدس قم در نیمه دوم آذرماه 1401 دعوت خواهند شد.

برخورداری از گروه تبلیغی و حوزوی منسجم (حداقل 5 نفر)، داشتن طرح و ایده برای حل مسائل و چالش های عرصه ازدواج، خانواده و جمعیت، قابل پیاده سازی و کاربردی بودن طرح و ایده و ارائه طرح مبتنی بر ظرفیت‌های دینی و سنت های ایرانی، شرایط شرکت در این رویداد است.

جهت اطلاع از اخبار و برنامه ها در کانال رویداد در پیامرسان ایتا به نشانی زیر عضو شوید.
https://eitaa.com/hamahang2

ارسال نظرات