۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۷۲۳۷۷۳
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

ملت ایران همواره توطئه دشمنان را خنثی کرده اند

ملت ایران همواره توطئه دشمنان را خنثی کرده اند
حجت الاسلام بیگدلی گفت: در این مدت ۴۳ ساله پیروزی انقلاب اسلامی نظام، جامعه دینی و ولایت مدار ما در مقابل تمامی فتنه‌ها ایستاده اند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان در همایش بزرگ علما، روحانیون و طلاب که صبح امروز در سالن اجتماعات نور با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، با اشاره به خطبه 10 امیرالمومنین(ع) در نهج‌البلاغه براى مقابله با اصحاب جمل، اظهار داشت: این کلام امیرالمومنین(ع) کلام امروز مقام معظم رهبری، علما و روحانیون و جامعه متدین ایران اسلامی است. 

وی با اشاره به اینکه امروز مستکبرین با جنگ ترکیبی وارد میدان شده اند و مقابل اسلام ایستاده اند، تصریح کرد:خوشبختانه در این مدت 43 ساله پیروزی انقلاب اسلامی نظام، حوزه های علمیه، جامعه دینی و ولایت مدار ما در مقابل تمامی فتنه ها ایستاده اند و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش ایجاد وحدت، هم افزایی، هماهنگی و همدلی است، بیان داشت:امروز همه یکصدا از امامت، نظام و ولایت دفاع خواهیم کرد. 

وی در ادامه با اشاره به  انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: استان زنجان جز استان های اول در این امر بود که خوشبختانه با برگزاری جلسات تبیین و روشنگری 54 درصد از مردم شریف زنجان در این انتخابات شرکت کردند و این نشان از ولایتمداری مردم است. 

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این همایش، گفت: ارتباط با جامعه نخبگان، اعلان وفاداری با امامت، نظام و ولایت،حضور در صحنه و میدان داری از جمله اهداف همایش مذکور می باشد. 

وی در ادامه با بیان اینکه امروز ما از مجلس شورای اسلامی در راستای موضوع فضای مجازی مطالبه داریم، خاطرنشان کرد: امروز مدیریت فضای مجازی از مهمترین مسائل روز جامعه است چرا که در اتفاقات اخیر شاهد گمراهی برخی جوانان بودیم.

ارسال نظرات