۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۷۲۳۸۴۶
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دشمن ایران قوی و مقتدر را نمی‌خواهد

دشمن ایران قوی و مقتدر را نمی‌خواهد
سردار کوثری گفت: مردم ایران کشور را براساس تفکر و فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی به پیش می‌برد اما دشمن ایران قوی را نمی‌خواهد و تلاش می‌کند تا مانع پیشرفت کشور شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار محمد اسماعیل کوثری دوشنبه شب در نشست بصیرتی تحلیل حوادث اخیر کشور که در مسجد بقیه الله دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد و گفت: آگاهی و مطالبه مردمی و رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) نقش مهمی داشت.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمامی مشکلات و کمبود‌ها و دشمنی ها، فضا را برای جوانان و پیشرفت نسل آینده کشور فراهم کرده است.

سردار کوثری به شهید طهرانی مقدم و تلاش و همت والای ایشان در ساخت موشک و به نتیجه رساندن آن اشاره کرد و اظهار داشت: این حکومت، حکومت برادری است و مطالبات ما از حکومت اسلامی باید در چارچوب قانون باشد.

وی امنیت کشور و ملت ایران را در اولویت نخست برنامه‌ها دانست و گفت: ملت ایران همه در کشتی انقلاب اسلامی ایران نشسته و اگر کسی بخواهد خدشه‌ای به آن وارد کند چنین اجازه‌ای به او داده نخواهد شد تا انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسد.

رئیس اداره امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: مردم ایران کشور را براساس تفکر و فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی به پیش می‌برد اما دشمن ایران قوی را نمی‌خواهد و تلاش می‌کند تا مانع پیشرفت کشور شود.

حجت الاسلام عباس ابن علی مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کاشان دومین دانشگاه کشور در برگزاری کرسی آزاد اندیشی در ایام اغتشاشات بود، گفت: این امر بیانگر توجه دانشجویان این دنشگاه به گفتمان است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات