۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۲۳۹۷۴
رئیس دفتر شورای نگهبان در کرمانشاه:

در زمینه امر به معروف کوتاهی کرده ایم

در زمینه امر به معروف کوتاهی کرده ایم
کرمانشاه ـ حجت الاسلام مفید گفت:در معرفی معروف ها خوب عمل نکردیم و اقداماتی که صورت گرفته را به خوبی معرفی نکردیم حتی بعضا خود ما به حسن ذاتی این معروف ها واقف نبوده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محسن مفید امروز در نشست شورای امر به معروف که در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: باید مقوله امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه به گونه ای عملی کنیم که نتیجه مطلوب آن را در جامعه ببینیم.

وی افزود: در معرفی معروف ها خوب عمل نکردیم و اقداماتی که صورت گرفته را به خوبی معرفی نکردیم حتی بعضا خود ما به حسن ذاتی این معروف ها واقف نبوده ایم.

رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه بیان داشت: امروز اگر بخواهیم برای عمل به یک معروف اولویت بندی کنیم که مخاطب ما را برای عمل به سایر معروفات خواهد برد خدمت صادقانه به مردم است و نسبت به رفع مشکلات مردم در هر حوزه ای گام برداریم.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید بدانند به دنبال حل مشکلات آنها هستیم، ادامه داد: اگر مسئولین هر دستگاهی توجه خود را معطوف به حل مشکلات مردم کند، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام مفید عنوان با اشاره به نقش خانواده ها در تربیت فرزندان خاطر نشان کرد: خانواده نزد فرزندان مقام مرجع دارد و باید آگاهی بخشی به خانواده ها در دستور کار باشد.

وی با اشاره به اینکه آنچه که مقام معظم رهبری در ترسیم مراحل پنج گانه انقلاب اسلامی فرمودند باید محقق شود، عنوان کرد: مرحله دوم این مهم تحقق دولت اسلامی است که در این راستا باید در جهت منویات رهبری و پیاده سازی آرمان های انقلاب و اسلام حرکت کرد./1400/

ارسال نظرات