۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۲۴۰۶۳
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

در حوزه پویانمایی و دیجیتال اگر تدافعی عمل کنیم عقب خواهیم ماند

در حوزه پویانمایی و دیجیتال اگر تدافعی عمل کنیم عقب خواهیم ماند
کرمانشاه ـ سردار ریحانی گفت: دشمن در حوزه پویانمایی و دیجیتال می تواند بر افکار جوانان ما اثر بگذارد بنابراین اگر تدافعی عمل کنیم عقب خواهیم ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز در مراسم اختتامیه مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، اظهار داشت: نقش آفرینی و کنشگری در فضای مجازی از بدیهیات و ضروریات بسیج است با توجه به نقش دشمنان در این فضا، هزینه ها و برنامه ریزی های فراوان در فضای مجازی و دیجیتالی نمی توانیم تدافعی و واکنشی عمل کنیم زیرا در این صورت حتما دچار آسیب می شویم.

وی افزود: امروز قدری دست دشمنان در فضای مجازی بالاتر است اما با وجود جوانان و نوجوانان و فکر ارزشمند آنها می توانیم در این بستر هم مانند سایر بسترها اثر گذار باشیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز ضرورت فضای مجازی، ماهواره، دیجیتال در همه ابعاد زندگی مردم غیرقابل انکار است و فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل شده در واقع این دو فضا به گونه ای بهم گره خورده که بدون هم نمی توانند مسیر چندانی را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی و دیجیتالی می تواند بسترهای علمی و حتی اقتصادی را در مسیر رشد و شتاب قرار دهد، تصریح کرد: اگر برخی از حوزه ها نظیر کشاورزی و سایر مباحث وارد  بسترهای دیجیتالی شوند و جوانان مستعد در این عرصه پشتیبانی شوند و بستر کار و فعالیت برایشان فراهم شود از دشمنان چیزی کم نداریم بلکه فکرهای خلاق و پویاتری داریم.

سردار ریحانی با تاکید بر اینکه باید عقب افتادگی های موجود در عرصه پشتیبانی جبران شود، افزود: امروز دشمنان از این فضا برای افزایش آسیب های اجتماعی و ترویج عدم خودباوری استفاده می کنند و حرفه ای نبودن چندان اهمیتی ندارد بلکه با خودباوری و اعتماد به خود می توانیم در این فضا هم بر دشمنان فائق آییم.

وی با بیان اینکه در همه بسترها به خودباوری رسیده ایم، گفت: پیش از انقلاب خودباوری نداشتیم و به ما "نمی توانیم" را باورانده بودند حتی در حوزه مباحث نظامی اجازه انجام تعمیر قطعات را نمی دادند.

این فرمانده نظامی با تاکید بر اینکه نسبت به یک دهه گذشته در عرصه علمی رشد قابل توجهی داشته ایم، افزود: آیا با وجود دستیابی به رشد علمی قابل توجه در منطقه و دنیا نمی توانیم در فضای مجازی اثرگذار باشیم.

سردار ریحانی تصریح کرد: اگرچه زمانی دستیابی به رشد علمی برای ما قابل باور و ارائه نبود اما اکنون در منطقه رتبه نخست و در دنیا رتبه دهم یا یازدهم را دارا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری است که به رشد رسیده و پیشرفت کرده، عنوان کرد: کشوری که به رشد علمی دست یافته می تواند در همه ابعاد و فضاهای دیگر هم پیشرفت کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمن در پویانمایی، کامپیوتری، دیجیتالی می تواند بر افکار جوانان ما اثر بگذارد بنابراین اگر تدافعی عمل کنیم عقب خواهیم ماند و اگر نقش آفرین و اثرگذار باشیم موفق می شویم.

سردار ریحانی تصریح کرد: برگزاری بیشتر رویدادهای دیجیتالی و ورود بیشتر جوانان و نوجوانان به این عرصه زمینه شتاب و رشد کشور را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کارهای ارزشمندی در این رویداد ارائه شد و حتی برخی نخستین کار خود را عرضه کردند که قطعا در آینده تکمیل تر خواهند شد، افزود: حضور در چنین رقابتهایی به معنای باور "می توانیم" است.

سردار ریحانی خاطرنشان کرد: دانش آموزان دبستانی شرکت کننده در این رویداد هم "می توانیم" را باور کردند و کارهای خوبی را ارائه کردند برهمین مبنا در آینده هم دست ما بالاتر از دشمن است همان گونه که امروز در بسیاری از عرصه ها به یمن وجود جوانان دست برتر با ما است./1400/

ارسال نظرات