۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۷۲۴۰۱۶
امام جمعه موقت کرمانشاه:

دشمنان وحدت بین سنی و شیعه را برنمی تابند

دشمنان وحدت بین سنی و شیعه را برنمی تابند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: دشمنان نمی خواهند که وحدتی بین سنی و شیعه در جهان اسلام بویژه در ایران باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در درس اخلاق طلاب کرمانشاهی اظهار داشت: در 2 ماه گذشته تاکنون حقایق بسیاری برای ملت ایران مشخص شده است و اولین حقیقت این است که ایران امروز به حدی مقتدر شده است که زمینه هراس دشمنان را فراهم آورده است و نشانه آن هم این هم توطئه چینی علیه این ملت و نظام است.

امام جمعه موقت کرمانشاه بیان داشت: دشمنان در طول این 2 ماه تمام داشته های خود را به میدان آورده است که اقتدار و عزت را از ایران و ملت ایران بگیرد، کمااینکه در این مدت شاهد عملیات های تروریستی در کشور توسط ایادی فریب خورده داخلی و خارجی در کشور بوده و هستیم و آخرین مورد آن حمله دیشب اغتشاشگران به مردم ایذه و به آتش کشیدن حوزه علمیه این شهر بود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تاکید کرد: از سوی دیگر دشمن ابزار مختلف خود را برای رسیدن به برنامه های از پیش طراحی شده وارد بازار کرده است، دشمنان امروز در عمل نشان داده اند که به دنبال براندازی جمهوری اسلامی به هر قیمتی هستند.

این عالم برجسته کرمانشاه عنوان داشت: از همه این توطئه ها در کشور اگر بگذریم باید بسیار مواظب توطئه های مذهبی باشیم، دشمنان نمی خواهند که وحدتی بین سنی و شیعه در جهان اسلام بویژه در ایران باشد، بنابراین با برنامه های شیطانی خود دست به هر کاری می زند که این برادران دینی را در مقابل همدیگر قرار دهد و به نوعی با ایجاد جنگ قومیتی و مذهبی زمینه حضور خود را در کشور پررنگ کند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی افزود: دشمن با اصل اسلام سرعناد دارد و برای وی سنی و شیعه یکی است و هدف اصلی او از بین بردن اسلام راستین و جایگزین کردن اسلام آمریکایی و وهابی است.

امام جمعه موقت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: کرمانشاه در بحث تنوع فرهنگی، قومیتی و مذهبی در کشور بسیار ویژه است و دشمن نیز به این موضوع کاملا واقف است، لذا مردم این خطه باید هوشیار باشند که درگیر نزاع های قومی و مذهبی که دشمن آن را طراحی می کند و به عناصر خود برای اجرا می سپارد، نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی تصریح کرد: در سال های گذشته  «محمد بن سلمان»  رسما در رسانه ها اعلام کرد که به دنبال کشاندن ناامنی ها  به داخل کشور است و امروز نتیجه این توطئه سعودی ها و وهابی ها را به عینه می بینیم که جنایت در حرم شاهچراخ بارزترین این جنایات بود./1400/

ارسال نظرات