۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۲۴۰۶۸
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه مطرح کرد؛

«جهاد تبیین»؛ رمز استمرار انقلاب و اقتدار روزافزون آن

«جهاد تبیین»؛ رمز استمرار انقلاب و اقتدار روزافزون آن
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: رمز استمرار این انقلاب و اقتدار روزافزون آن «جهاد تبیین» است، موضوعی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بسیاری بر آن داشته و دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امروز باید تمامی جوانان این مملکت به ویژه دانشجویان و طلاب برای آبادانی ایران عزیز تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بسیج در اغتشاشات اخیر به جهانیان نشان داد که دشمن و اغتشاشگران هرگز راه به جایی نخواهند برد و شکست فرجام آنان خواهد بود.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: نباید اعتراض و مطالبه گری را با اغتشاش اشتباه گرفت بی شک قانون برای مطالبات راهکارهایی تعیین کرده است ولی اغتشاش خود یک قانون شکنی محسوب می شود.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این روزها که شاهد انواع توطئه های شیطانی از سوی دشمنان خدا و اسلام هستیم بهترین راه برای امنیت در برابر این دسیسه ها انس بیشتر با قرآن کریم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان نقش تبیین دستاوردها و اهداف نظام و انقلاب افزود: جهاد تبیین یک تکلیف همگانی است و نقش مهمی در خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان دارد.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: رمز استمرار این انقلاب و اقتدار روزافزون آن «جهاد تبیین» است، موضوعی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بسیاری بر آن داشته و دارند./1400/

ارسال نظرات