۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۷۲۴۰۷۰
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

آمریکا همواره به دنبال کنترل و محدود سازی انقلاب است

آمریکا همواره به دنبال کنترل و محدود سازی انقلاب است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: آمریکا از ابتدای به دنبال کنترل و محدود سازی انقلاب و درصورت امکان تغییر نظام در ایران بوده و راه های مختلفی را امتحان کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: آمریکا مهاجم ترین کشور دنیا در قرن اخیر است که از هر راه و روشی برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران استفاده کرده و می کند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی به دنبال کنترل و محدود سازی انقلاب و درصورت امکان تغییر نظام در ایران بوده و راههای مختلفی را امتحان کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد: جنگ سخت در هشت سال دفاع مقدس و جنگهای نیابتی در منطقه و نفوذ نرم از طریق تهاجمات فرهنگی توسط آمریکا امتحان شده وامروز به جنگ ترکیبی روی آورده است و با بسیج تمام ظرفیت‌های خود این نبرد را علیه ایران اسلامی به راه انداخته و چند هدف را دنبال می کند.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به اهداف شوم آمریکا از جنگ ترکیبی امروز علیه انقلاب و ملت بزرگ ایران تصریح کرد: اولین هدف آمریکا از جنگ ترکیبی یک هدف کوتاه مدت است که در آن سردرگم و مستأصل کردن کشور از طریق به راه انداختن جنگ نیابتی در منطقه با کشیدن جنگ تا مرزهای ایران و تقویت و حمایت از گروههای تروریستی جهت انجام عملیات‌های تروریستی علیه مردم جهت ناامن کردن ایران از داخل دنبال می شود.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: آمریکا یک هدف میان مدت نیز دارد که در این هدف از نقاط ضعف اقتصادی، اجتماعی و نظامی ایران اسلامی فرصت طلبی می کند.

این استاد حوزه تصریح کرد: هدف بلند مدت آمریکا تضعیف نظام جمهوری اسلامی و تغییر در سیاست های کلان و خرد نظام از جمله جدایی بین دین و حکومت داری است که توسط آمریکا دنبال می شود.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب به آغاز هفته بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج یک نیروی کارآمد و فعال برای میدان‌های مختلف کشور است که یادگار ارزشمند امام بزرگوار ما می باشد و امروز ثابت کرده است که در هر میدانی که ورود کرده کار را به نحو مطلوب انجام داده است./1400/

ارسال نظرات