۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۷۲۴۰۷۹

عیادت نماینده ولی فقیه در خوزستان از مجروحین حادثه تروریستی ایذه

عیادت نماینده ولی فقیه در خوزستان از مجروحین حادثه تروریستی ایذه
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان باحضور در بیمارستان های محل بستری مجروحین حادثه تروریستی ایذه از آنها عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان باحضور در بخش های مختلف محل بستری این مجروحین، ضمن عیادت و تفقد از وضعیت جسمی و روحی و آرزوی سلامتی و بهبودی از خداوند متعال برای آنها، بر رسیدگی ویژه این مجروحین تأکید کرد.

وی با خانواده ها و همراهان مجروحین حادثه تروریستی شهرستان ایذه نیز گفتگو کرد و ضمن دلجویی و اشاره به رسیدگی نسبت به عزیزان آنها، به برخورد قاطع و سخت با مسببین این اتفاق اشاره کرد.

ملت ایران از قضایای اخیر عبور می کند/ مطالبه جدی مردم، برخورد قاطع با اغتشاشگران به ویژه جنایتکاران است

در حاشیه این عیادت، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تروریستی در شهرستان ایذه، اظهار کرد: این حادثه همه ما را متأثر کرد و بار دیگر به همه ملت ایران، خوزستان، مردم ولایتمدار ایذه و به ویژه خانواده داغدار شهدا و مجروحین تسلیت عرض می کنم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به عیادت از مجروحین حادثه تروریستی ایذه، بیان کرد: الحمدالله کادر درمان بیمارستان ها مراقبت های ویژه ای انجام داده اند و الحمدالله براساس گزارش اعلام شده در وضعیت مساعدی قرار دارند.

وی تأکید کرد: دشمن بیکار نمی شیند و ۴۳ سال است که هرکاری از دستشان برمی آمد، انجام دادند و بنا به تعبیر رهبرمعظم انقلاب اگر کاری را انجام نداده اند از دستشان برنمی آمد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تصریح کرد: قطعا ملت ایران اسلامی از مسائلی که اخیرا شاهد آن هستیم به حول و قوه الهی عبور خواهد کرد. این کشور، کشور امام زمان(عج) و مورد عنایت خداوند متعال است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مردم الحمدالله در صحنه هستند، عنوان کرد: مطالبه جدی همه مردم عزیز، برخورد قاطع با اغتشاشگران به ویژه جنایتکاران و قاتلین است.

در عیادت نماینده ولی فقیه در خوزستان از بیمارستان های محل بستری مجروحین حادثه تروریستی ایذه، رئیس نهاد نهایندگی مقام رهبری در دانشگاه های خوزستان، جمعی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی اهواز و بیمارستان های مربوطه نیز حضور داشتند.

براثر حادثه تروریستی شهرستان ایذه، تعدادی از مردم ولایتمدار شهرستان ایذه و مأموران نیروی انتظامی و نظامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند که الحمدالله تعدادی مرخص و تعداد دیگری نیز تحت درمان و مراقبت قرار دارند.

ارسال نظرات