۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۲۴۱۴۹
از سوی جانشین فرمانده سپاه قم؛

برنامه های هفته بسیج در قم تشریح شد

برنامه های هفته بسیج در قم تشریح شد
سردار کبیری پور در نشستی خبری به تشریح برنامه‌های هفته بسیج استان قم پرداخت و از اهدای ۶۰۰ سری جهیزیه به نیازمندان قم در این هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قم، سردار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه قم در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج که قبل از ظهر امروز در ساختمان هنر و رسانه برگزار شد، به تشریح برنامه های بسیج در هفته بسیج پرداخت و اظهار داشت: امسال برنامه های مختلفی در هفته بسیج تدارک دیده شده است که توسط خواهران و برادان بسیجی در مراکز مختلف برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: یکی از برنامه های محوری که امسال با توجه به حوادث اخیر در کشور تاکید بسیاری بر روی آن شده است، تجمع اقتدار بسیجیان است که در تاریخ پنجم آذرماه در مصلی قم برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قم ابراز کرد: در روز پنجشنبه سوم آذرماه اجتماع خواهران بسیجی را داریم که در سالن بیداری اسلامی مدرسه جامعه الزهرا(س) برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در هفته بسیج مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی را برگزار می کنیم که در محلات، مساجد و پایگاه های مختلف طراحی شده و در برخی از مدارس نیز این مسابقات برگزار خواهد شد.

سردار کبیری پور بیان داشت: در این هفته توزیع ۶۰۰ سری جهیزیه به نام ۶۰۰ شهید در بسیج سازندگی داریم که شناسایی ها از قبل انجام شده و راستی آزمایی های لازم صورت در این باره صورت گرفته است و ان شاءالله در این هفته توزیع خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با همت بسیج خواهران ناحیه دو پویش «زیست عفیفانه» تحت عنوان برنامه جواهرانه و پویش «میم مثل مادر» داریم که به شخصیت و زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می پردازد.

جانشین فرمانده سپاه قم ابراز کرد: یکی دیگر از کارهایی که در این هفته انجام می پذیرد، نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره عمار برای عموم مردم است که در مساجد و پایگاه های فرهنگی برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: یک برنامه ملی داریم که از قم صادر شده و قرار است در سطح کشور افتتاح دفاتر مشاوره رونمایی شود و این طرح از دفاتر سبز قم به عنوان الگوی موفق استخراج شده است و در این هفته خدماتی را به مردم با موضوعات اجتماعی ارائه داده خواهد شد.

سردار کبیری پور خاطرنشان کرد: در این هفته افتتاح مراکز کارآفرینی بانوان در قالب فدک را داریم که در روز چهارشنبه دوم آذرماه با هدف ایجاد الگوی اشتغال مناسب برای بانوان این مراکز افتتاح خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه قم ابراز کرد: در این هفته نمایشگاه تولیدات خانگی و صنایع دستی کارآفرینان بسیجی را داریم که در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار به مدت پنج روز برقرار خواهد شد که با همکاری بسیج مهندسین صنعت و خیرین در حال تدارک است.

وی در ادامه با اشاره به ابلاغ طرح محیا اظهار داشت: ان شاءالله در این هفته افتتاح این طرح را تحت عنوان پایگاه های تخصصی عفاف و حجاب خواهیم داشت که 10 پایگاه سهمیه شهر مقدس قم است و در روز دوشنبه سی ام آبان ماه به صورت کشوری افتتاح خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه قم  در پایان اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های هفته بسیج امسال، شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» است که شعار هفته بسیج امسال انتخاب شده است و قرار است در همه تولیدات و برنامه ها به عنوان محوری به آن پرداخته شود.

ارسال نظرات