۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۷۲۴۱۵۵

واگذاری ۵۰۰ قطعه زمین جهت واگذاری به مشمولین قانون جوانی جمعیت

واگذاری ۵۰۰ قطعه زمین جهت واگذاری به مشمولین قانون جوانی جمعیت
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تامین و واگذاری ۵۰۰ قطعه دویست متری در استان در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مشمولین این قانون خبر داد.

به گزارش گروه جمعیت و خانواده خبرگزاری رسا، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در بجنورد اظهار کرد: در بحث قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وظایفی را قانون برای اداره کل راه و شهرسازی استان تعیین کرده است که شامل افرادی که دارای فرزند سوم و چهارم که بعد از تاریخ ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۰ به دنیا آمده است می باشد.

وی گفت: این قانون اجرایی به تازگی تدوین و آماده شده و در این خصوص هم اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اقداماتی را در راستای تامین زمین و بحث واگذاری در تمامی شهرها  به فراخور تقاضاهایی که وجود دارد انجام داده است که در همین راستا ۵۰۰ قطعه دویست متری آماده واگذاری به مشمولین این قانون می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: این قطعات تفکیک شده و در کلیه شهرهایی که زمین موجود است تامین و کسانی که متقاضی هستند به محض اینکه درخواست اولیه خود را در اداره کل به ثبت برسانند و مشمول این قانون باشند تامین زمین و واگذاری انجام خواهد شد.

قاسمی به بحث هزینه های ساخت این قطعات اشاره کرد و تصریح کرد: بحث هزینه های ساخت شامل هزینه های نظام مهندسی و پروانه است که با هماهنگی های صورت گرفته این قانون شامل ۵۰ درصد تخفیف برای مشمولین تعیین شده است و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری شهرهای استان مراجعه نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ادامه عنوان کرد : در شهر بجنورد ۵۷۰ درخواست در این خصوص ثبت شده است که ۷۰ درخواست مشمول قانون نبودند و ۵۰۰ درخواست کارهای ثبتی در حال انجام است.

ارسال نظرات