۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۷۲۴۱۶۴
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

خون مطهر شهدای مدافع امنیت طومار دشمنان را در هم خواهد پیچید

خون مطهر شهدای مدافع امنیت طومار دشمنان را در هم خواهد پیچید
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: خون شهدای مدافع امنیت و دیگر شهدای مردمی در حوادث اخیر کشور، طومار دشمنان و مستکبرین را در هم خواهد پیچید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، رزمایش بزرگ‌ جهادگران فاطمی ۲ در سرپل ذهاب امروز آغاز شد و در حاشیه برگزاری این مراسم جمعی از بسیجیان سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب با حضور در حسینیه سپاه ناحیه با امام جمعه سرپل‌ذهاب دیدار کردند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این مراسم اظهار داشت: ماهیت و راهبرد بسیج به اقتضاء زمان و نیازهای کشور در حال خدمت به مردم است و از همان ابتدا امام راحل این شجره طیبه را تشکیل و رشد و مورد حمایت قرار دادند و مجاهدانه در عرصه ها و ماموریت های مختلف حضور پیدا کردند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مدافع امنیت و دیگر شهدای مردمی در حوادث اخیر کشور، گفت: این خون شهدا قطعا باعث می شود طومار دشمنان و مستکبرین پیچیده شود و باعث کینه انقلاب اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: بسیج در عرصه های مختلف، در جنگ سخت، در عمران و آبادانی، محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال، کمک رسانی، واکسیناسیون و... حضور پیدامی کند و این موضوع را مردم در سراسر کشور به خوبی می دانند که بسیج در هر میدانی قدم بگذارد آن میدان فتح خواهد شد .

وی با بیان اینکه جامعه ما امروزه به فرهنگ و مکتب بسیج نیاز دارد، گفت: بسیج امری بود که به امام راحل الهام شد و شکل گرفت، برهمین مبنا در کشوری که بسیج باشد در آن کشور و حکومت نباید محرومیت وجود داشته باشد.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: بسیج تاکنون با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم ارائه کرده و امروز نظام برای ارائه خدمات به بسیج وابسته است زیرا بسیج برای انجام مجموعه اقدامات خود، به دنبال دریافت مُزد نیست.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: امروزه، دشمنان یک جنگ تمام عیار و ترکیبی علیه ایران شکل دادند و به دنبال این است معنویت، حیاء، عفت و هویت را از بانوان جامعه ما بگیرند، بر همین مبنا بسیج در خط مقدم است.

وی عنوان کرد: تا مادامی که بسیج در کشور ما با ایثار، مقاومت و ازخودگذشتگی فعالیت کند، غلبه بر این تفکر، کار، تلاش و مکتب محال است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ ترکیبی از هر حربه ای برای به زانو درآوردن نظام استفاده می کند، جنگ سایبری، مجازی و رسانه ای، تحریم، ترور، تخریب، دروغ،فشار سیاسی،جنگ خیابانی، کشته سازی، تنش قومی، ورود سلاح به داخل کشور همگی بخشهایی از جنگ ترکیبی علیه ملت عزیز ایران است که به راه انداختند.

حجت الاسلام فاطمی نسب اذعان کرد: رسانه های فارسی زبان که مورد حمایت بیگانان و آمریکا هستند شبانه روز  به دنبال نشر اخبار جعلی و خلاف واقع هستند و بخشی از مردم نیز تحت تاثیر القاعات دشمن قرار گرفته اند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: در این جنگ تمام عیار احزاب، گروه ها و مستکبرین علیه ملت عزیز ایران شکل گرفته اند، برهمین مبنا نباید نقش خود را به عنوان یک افسر جنگ نرم فراموش کنیم.

حجت الاسلام فاطمی نسب یادآور شد: در طول هشت سال دفاع مقدس، بسیج خاکریزه دشمن را می دید اما امروزه حربه و ادوات دشمن مشخص نیست که از هر حربه ای علیه مردم استفاده می کند.

وی در خصوص مماشات کشور در حوادث اخیر اشاره کرد که این انقلاب با کشتن و خونریزی به دست نیامده است، بلکه مقام معظم رهبری پیش از این، دستور جهاد تبیین، جنگ نرم، نه جنگ مسلحانه را دادند و تلاش خواهیم کرد در این عرصه به خوبی عمل کنیم.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: امروز بر اساس راهبرد بسیج، نیروهای انقلابی، جریانات وابسته به انقلاب و نظام باید تمام‌تلاش خود را برای تببین، هوشیاری، آگاه سازی و بصیرت افزایی مردم‌ به کار ببندیم.

سرهنگ مجتبی کاکایی فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب نیز ضمن تسلیت شهادت شهدای حوادث اخیر در کشور و گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج یادآور فرمان تاریخی حضرت امام‌خمینی(ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر سال ۵۸ است که با نیروی الهی و ظرفیتی پایان ناپذیر تشکیل شد تا نظام و انقلاب اسلامی برای همیشه بیمه شود.

وی تصریح کرد: در کارنامه بسیج و عمر انقلاب شاهد هستیم بسیج خدمات ارزنده و موثری به نظام و ملت ارائه کرده و از همان ابتدای تشکیل تاکنون در تمام عرصه ها جهادگرانه به مردم خدمت کرده است.

سرهنگ کاکایی افزود: شعار این هفته"بسیج خدمت گذار ملت " است که در چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین انتخاب شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب گفت: همزمان با سراسر کشور در سرپل ذهاب نیز به مناسبت هفته بسیج ،رزمایش جهادگران فاطمی(۲) توسط ۲۶ گروه جهادی محله محور و ناحیه محور با سازماندهی ۵۰۰ جهادگر بسیجی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: این رزمایش از ۲۸ آبان ماه آغاز و تا هفتم آذر ماه ادامه خواهد داشت، و اقداماتی در عرصه های بهداشتی و درمانی، فرهنگی، عمرانی،اجتماعی و کمکهای مومنانه ارائه خواهد داد.

سرهنگ کاکایی هدف از این رزمایش را گفتمان سازی، ترویج روحیه جهادی و ایثارگرانه گروه های جهادی با خدمت بی منت و صادقانه عنوان کرد./1400/

ارسال نظرات