۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۷۲۴۱۶۶
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم:

گروه های جهادی، مجاهدان «جهاد تبیین» هستند

گروه های جهادی، مجاهدان «جهاد تبیین» هستند
کرمانشاه ـ سردار ریحانی با بیان اینکه گروه های جهادی مجاهدان جهاد تبیین هستند، گفت: گروههای جهادی بستری برای تربیت انسان‌های در تراز انقلاب و مدیران جهادی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز در دومین رزمایش جهادگران فاطمی و همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز بسیج به عنوان بزرگترین مولفه قدرت و بازدارندگی کشور، نقش بسزایی ایفا می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه همانطور که امام راحل فرمودند تفکر بسیجی اگر حاکم شود، کشور بیمه می شود، افزود: امام راحل با بصیرتی که داشتند با تشکیل بسیج به دنبال شکل گیری یک ارتش بزرگ مردمی بودند تا در همه عرصه ها نقش آفرینی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه گروه های جهادی در عین حال که با حضور پررنگ خود در عرصه های خدمت رسانی پایه‌های انقلاب را تثبیت کرده‌اند، گفت: خدمت رسانی گروه های جهادی در مناطق محروم بسیار ارزشمند است.

سردار ریحانی تصریح کرد: جهادگران گروه های جهادی بدون هیچ چشمداشتی در عرصه خدمتگزاری به محرومان پای کار هستند و  سال‌ها با خدمت‌رسانی صادقانه بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی مجاهدان جهاد تبیین هستند، گفت: این گروههای جهادی به بستری برای تربیت انسان‌های در تراز انقلاب و مدیران جهادی آینده کشور تبدیل شده‌اند و خوشبختانه در بازگشت امید و نشاط بین مناطق محروم عملکرد درخشانی داشته‌اند.

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنانش از ثمرات تشکیل این نهاد مردمی در مقابله با فتنه بزرگ دشمنان گفت و تصریح کرد: بسیج نماد حضور و نقش آفرینی مردم در همه میدان‌ها است./1400/

ارسال نظرات