۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۷۲۴۱۶۷
با صدور پیامی؛

استاندار کرمانشاه شهادت پاسدار مدافع امنیت را تسلیت گفت

استاندار کرمانشاه شهادت پاسدار مدافع امنیت را تسلیت گفت
بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه، با صدور پیامی شهادت مدافع نظم و امنیت، شهید «نادر بیرامی» را تبریک و تسلیت گفت و بر ضرورت مجازات عاملین این جنایت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه، با صدور پیامی شهادت مدافع نظم و امنیت، شهید «نادر بیرامی» را به مردم ایثارگر و شهیدپرور کرمانشاه و خانواده معظم آن شهید تبریک و تسلیت گفت و بر ضرورت مجازات عاملین این جنایت  تاکید کرد.

متن پیام بهمن امیری مقدم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مجاهدانه پاسدار رشید سپاه اسلام «شهید نادر بیرامی» که در راستای تأمین نظم و امنیت در شهرستان صحنه، به خیل شهدا پیوست، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

به یقین نام آن شهید سربلند که جان عزیز خود را غیورانه در طبق اخلاص نهاد تا حافظ نظم جامعه، آرامش مردم و مبارزه با هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی باشد، به نیکی در اذهان مردم قدرشناس خواهد ماند.

بی‌تردید درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر این شهدای گرانقدر، بالنده‌تر و باشکوه‌تر گشته و دشمنان کورباطن ایران اسلامی، در دستیابی به آرزوی عبث خود برای دسیسه‌چینی به منظور ضربه زدن به نظام مقدس و میهن عزیزمان، همچون همیشه مأیوس و درمانده‌ خواهند شد.

اینجانب شهادت غیورانه این شهید سرافراز نظم و امنیت را به رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم ایشان، عموم مدافعان امنیت، به ویژه فرماندهان، افسران و سربازان جان بر کف سپاه و مردم بزرگوار استان کرمانشاه تبریک و تسلیت می‌گویم و برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، شکیبایی و صبر جزیل را از درگاه قادر متعال مسألت دارم.

بی‌گمان دستگاه محترم قضایی و حافظان امنیت، به ویژه دلاوران فراجا، در راستای خواست مردم استان مبنی بر دفاع از حفظ نظم و امنیت عمومی، با اقتدار تمام‌عیار خود، اجازه نخواهند داد خون این شهید والامقام و دیگر شهدای امنیت، پایمالِ اغتشاشگران و اراذل و اوباش گشته، و تا مجازات عاملین این جنایت ددمنشانه، از پای نخواهند نشست./1400/

ارسال نظرات