۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۲۴۱۸۶
معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه:

فتنه‌های آخرالزمان، صف حق و باطل را معلوم‌تر و ایمان مؤمنان را خالص‌تر می‌کند

فتنه‌های آخرالزمان، صف حق و باطل را معلوم‌تر و ایمان مؤمنان را خالص‌تر می‌کند
معاون تهذیب حوزه در پیامی به اغتشاشات اخیر واکنش نشان داد و گفت: از مسئولان انتظامی و قضایی انتظار می‌رود در برابر این جنایات آشکار مسامحه روا ندارند

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری، معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در پیامی به ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر واکنش نشان داد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

در رویارویی تاریخی دو جبهه حق و باطل، همواره جبهه مومنان در معرض کینه‌توزی و آزار شیاطین خائن و انسان‌های نابکار قرار داشته‌اند. وَ كَذلِكَ جَعَلْنا لِكُلِّ نَبِيٍّ عَدُوًّا شَياطينَ الْإِنْسِ وَ الْجِن‏ (سوره انعام، ۱۱۲)
لشکریان طاغوت و اهالی جبهه کفر در تلاش مستمر برای از بین بردن ایمان و فضایل انسانی و خشکاندن ریشه‌ی حق و حقیقت بوده‌اند و تاریخ پرفراز و نشیب انسان همواره شاهد بدترین خباثت‌ها و جنایت‌ها از سوی جنود ابلیس نسبت به مومنان بوده است. اگر استقامت و پایداری مردان ربانی در لشکر خدا نمی‌بود آن تلاش نامبارک همه ارزش‌ها و فضیلت‌ها را محو کرده بود و از توحید و ایمان نشانی باقی نگذاشته بود: وَ لَوْ لا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوامِعُ وَ بِيَعٌ وَ صَلَواتٌ وَ مَساجِدُ يُذْكَرُ فيهَا اسْمُ اللَّهِ كَثيراً وَ لَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزيز (سوره حج، آیه ۴۰)

در حوادث اخیر نیز جبهه کفر و نفاق همه توان خود را برای از بین بردن حق به کار گرفته و سرشت ناپاک خود را نمایانده است. اگر تا کنون در خباثت این کسان تردیدی باقی بود و رفتارهای آنان بر نادانی یا هیجان جوانی حمل می‌شد هم‌اکنون روح پلید و نیات خبیث آنان با رفتارهای وحشیانه و جنایت‌های حیوان‌منشانه برای همگان ظاهر گشته است؛ آتش زدن قرآن، جسارت به مساجد و حوزه‌های علمیه، برهنه‌کردن مامور نیروی انتظامی و ضرب و شتم او در ملأ عام، شکنجه کردن طلبه مظلوم، استفاده از رکیک‌ترین الفاظ، کشیدن چادر از سر نوامیس مومنان، حمله به مردم بی‌گناه،‌ قتل و غارت، اهانت به پرچم جمهوری اسلامی و ده‌ها عمل فجیع دیگر، ذات ناپاک و توطئه‌ی شوم این فاسقان شب‌پرست را آشکار ساخته است.

بی‌شک این کینه‌توزی‌ها نشان استیصال و درماندگی دشمن در مقابل کارآمدی جمهوری اسلامی و عظمت ملت مومن ایران است و معلوم می‌سازد که اسلام و قرآن و مسجد و حوزه علمیه و چادر مشکی اثری داشته و چشم لشکریان طاغوت را کور کرده که اکنون تمام همّ و توان خود را برای نابودسازی آن بکار گرفته‌اند.

کشیدن حجاب از سر نوامیس مومنان یادآور کشیدن معجز از سر زنان اهل بیت در کربلاست. برهنه کردن مامور انتظامی یادآور جنایت‌های یزیدیان و آتش زدن قرآن و مسجد یادآور آتش زدن خیمه‌های امام حسین علیه السلام در روز عاشورا.

بی‌شک این فتنه‌های آخرالزمان، صف حق و باطل را معلوم‌تر و ایمان مومنان را خالص‌تر می‌کند و صدق ایمان مومنان را در ایستادگی مقابل فساد شیاطین بیشتر می‌نمایاند. وَ لَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزيزٌ.
از مسئولان انتظامی و قضایی انتظار می‌رود در برابر این جنایات آشکار مسامحه روا ندارند و با اعمال اشد مجازات برای این فئه‌ی باغیه حیات جامعه را نگاه دارند: وَ لَكُمْ فِي الْقِصاصِ حَياةٌ يا أُولِي الْأَلْباب‏ (سوره بقره، آیه ۱۷۹)

محمد عالم‌زاده نوری
معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه
آبان ۱۴۰۱

ارسال نظرات