۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۷۲۴۱۷۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اغتشاشات در گوشه و کنار کشور مستقیماً از سوی آمریکا هدایت می‌شود

اغتشاشات در گوشه و کنار کشور مستقیماً از سوی آمریکا هدایت می‌شود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اغتشاشات امروز در گوشه و کنار کشور مستقیما از سوی آمریکا هدایت می‌شود و شیطان بزرگ و طاغوت اکبر تروریست‌ها را مسلح کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شب گذشته در مراسم سالگرد روحانی شهید داود کاظمی و گرامیداشت شهدای منطقه لتحر، شهدای امنیت و شهدای تروریستی آستان مقدس شاه چراغ که در آستان مقدس امامزاده عبدالله لتحر برگزار شد، گفت: مقام «عند ربهم یرزقون» از بهشت معمولی مهم‌تر و والاتر بوده و مقامی است که شهدا به آن رسیدند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب شهادت را مرگ تاجرانه می‌داند، گفت: خداوند خریدار خوبی است و جان شهید می‌خرد و به قیمت خوبی هم می‌خرد به طوریکه شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) سه عامل را سبب حاکم شدن معاویه بر مسلمانان می‌داند، اظهار داشت: یکی از این سه عامل نداشتن روحیه شهادت طلبی است، اگر معاویه بر مسلمانان حاکم می‌شود به این دلیل است که روحیه شهادت طلبی درمردم وجود نداشت.

به گفته وی اگر صدام در دفاع مقدس که همه دنیا پشتیبان او بودند در برابر ایران که با دست خالی می‌جنگید شکست خورد به دلیل روحیه شهادت طلبی جوانان ایران اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: آمریکا تروریست‌هایی که امروز مردم ایران را به شهادت می‌رسانند سال ۶۰ آن‌ها تجهیز کرد و ۱۷ هزار نفر را ترور و به شهادت رسانید.

به گفته وی اغتشاشات امروز در گوشه و کنار کشور مستقیما از سوی آمریکا هدایت می‌شود و شیطان بزرگ و طاغوت اکبر تروریست‌ها را مسلح کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ترور‌های دشمن نشانه عجز و ناتوانی دشمن در برابر ایران اسلامی مقتدر است و انقلاب اسلامی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب به سرعت در حال پیشرفت است.

وی پیشرفت‌های نظامی ایران و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ثمره خون شهدا دانست و افزود: پیشرفت‌های نظامی ایران امروز دنیا را به تعجب و حیرت وا داشته است و دشمنی آمریکا با ایران به دلیل پیشرفت‌های جمهوری اسلامی است.

به گفته وی امروز ۵۲ پایگاه نظامی آمریکا در تیررس موشک‌های جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و اگر دشمن دست از پا خطا کند جواب دندان شکنی را از ایران دریافت خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، اظهار داشت: امروز روحیه شهادت طلبی به نسل‌های بعدی منتقل شده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات