۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۷۲۴۰۶۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن به دنبال ایجاد اختلاف قومیتی میان ملت ایران است

دشمن به دنبال ایجاد اختلاف قومیتی میان ملت ایران است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم ایجاد وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی تأکید کرد و گفت: دشمن به دنبال اختلاف قومی قبیله‌ای بین ملت مسلمان و نیرو‌های انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که درمصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، گفت: ۲۵ آبان سال ۶۱ مردم اصفهان با تشییع ۳۷۰ شهید در یک روز و اعزام دو برابر شهدا، رزمنده بسیجی از استان اصفهان به جبهه‌ها در هیمن روز و نامگذاری این روز به نام روز ایثار و شهادت مردم اصفهان بیانگر این است پرچم شهدا روی زمین نمی‌ماند.

وی افزود: به همین مناسب مردم استان اصفهان برای گرامیداشت ۲۵ آبان سال ۶۱ فردا شنبه ضمن دیدار با رهبر معظم انقلاب بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امام خامنه‌ای تجدید بعیت می‌کنند.

به گفته وی ملت ایران ۱۵ سال قبل از انقلاب و ۴۳ بعد از پیروزی انقلاب ثابت کرده است در راه تبعیت ولایت و رهبری همچنان استوار و ثابت قدم ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به نسبت دادن ترور‌های شاه چراغ و ایذه به نیروی انقلابی از سوی دشمن در فضای مجازی اظهار داشت: براساس اطلاعات دقیق آمریکایی‌ها از مدتی قبل پایگاه خود در سوریه را به محلی برای تربیت تروریست‌ها برای انجام عملیات تروریستی در ایران تبدیل کرده است.

وی یادآور شد: آمریکا برای انجام عملیات تروریستی در ایران از قبل هزینه ها، نقشه‌های عملیات تروریستی و مکان عملیات تروریستی را نیز مشخص کرده بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: از آنجائیکه امداد‌های غیبی همیشه شامل حال ملت ایران و نظام اسلامی بوده است توطئه‌های دشمن توسط نیروهای گمنام امام زمان(عج) یکی از بعد از دیگری خنثی می‌شود.

وی افزود: تروریست‌هایی که در ایران دست به ترور‌های مسلحانه می‌زنند توسط آمریکا و اسرائیل مسلح شده اند و با کشف خانه‌های تیمی آنها توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سلاح‌های آمریکایی و اسرائیلی از تروریست‌ها کشف و ضبط شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه بر لزوم ایجاد وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی تأکید کرد و ابراز داشت: شیعه و سنی باید مراقب رفتار و گفتار خود باشند و از بیان هر حرف و سخنی که سبب ایجاد تفرقه می‌شود جدا خوداری کنند.

وی اختلاف در جامعه اسلامی را به مانند سم کشنده دانست و اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال اختلاف قومی قبیله‌ای بین ملت مسلمان و نیرو‌های انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این فرمایش امام خمینی(ره) که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد، ابراز داشت: امروز تبیعت ملت قهرمان ایران از ولایت و رهبرمعظم انقلاب سکان دار نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمن را مأیوس کرده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات