۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۲۳۹۲۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مسؤولان در نماز جمعه و مساجد در دسترس مردم باشند

مسؤولان در نماز جمعه و مساجد در دسترس مردم باشند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر در دسترس بودن و پاسخگویی مسؤولان تأکید کرد و گفت: مسؤولان با حضور در نماز جمعه و مساجد در دسترس مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در جمع مردم کاشان بر در دسترس بودن و پاسخگویی مسؤولان تأکید کرد و گفت: مسؤولان با حضور در مصلی‌های نماز جمعه و مساجد شهرستان در دسترس مردم و پاسخگوی سؤوالات مردم باشند.

وی افزود: ملاقات با مدیران و مسؤولان با تعیین وقت قبلی و هماهنگ شده از قبل است، اما اگر مسؤولان در نماز جمعه شرکت داشته باشند همه هفته در دسترس مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: مدیران و مسؤولان برای دسترس بودن بودن مردم در نماز جماعت نماز خانه ادارات حضور داشته باشند و پاسخگوی مراجعه کنندگان به اداره باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یکی دیگر از راه‌های ارتباط مسؤولان و مدیران را حضور در نماز‌های جماعت مساجد دانست و اظهار داشت: حضوذ مسؤولان در مساجد محله اقامت خود یا مساجد سطح شهرستان ضمن در دسترس بودن پاسخگوی مردم باشند.

به گفته وی هر کاری که با هدف رضایت خداوند و با اخلاص انجام شود امداد‌های غیبی شامل او خواهد شد و خداوند و فرشتگان و شهدا او را کمک و یاری خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه خداود در سوره علق می‌می فرماید، اعمال انسان از دید خداوند پنهان نمی‌ماند، گفت: امام زمان(عج) مظهر خدای علیم است و قبل از اینکه حرف ما را مخاطب ما بشنود ایشان شنیده است.

وی ادامه داد: مدیران و مسؤولان باید مراقب باشند هر حرفی که به ارباب رجوع می‌زنند قبل از اینکه ارباب رجوع حرف آن‌ها را بشنود امام زمان(عج) آن را شنیده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: این پست و مقام و جایگاهی که امروز در جمهوری اسلامی ایران به ما رسیده نتیجه ایثارگری ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و خون شهدا است و برای اینکه دین خود را به آن‌ها ادا کنیم باید حداکثر تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام دهیم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات