۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۷۲۳۸۴۹
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

آمریکا، هدایتگر اغتشاشگران/ دانش آموزان باید دشمن شناس باشند

آمریکا، هدایتگر اغتشاشگران/ دانش آموزان باید دشمن شناس باشند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی برتحصیل علم تا رسیدن به مدارج علمی و دشمن شناسی تأکید کرد و گفت: آمریکا و اسرائیل و انگلیس دشمن اصلی اسلام و نظام اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با دانش آموزان مدرسه پسرانه پیوندی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بر اساس رحمتِ رحیمیه خداوند به امام و ملت ایران بود.

وی افزود: انسان با یک دشمن درونی و وسوسه‌های آن و یک دشمن بیرونی مانند آمریکا و اسرائیل و منافقین که به دنبال گرفتن دین و ایمان ما هستند مبارزه می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به دو صفت رحمان رحمانیه و رحمت رحیمیه خداوند، گفت: صفت رحمانی خداوند شامل تمام موجودات و همه انسان‌ها مسلمان و غیر مسلمان می‌شود.

وی ادامه داد: رحمت رحمانی خداوند مانند هوا و نور خورشید برای همه اهل کتاب و غیراهل کتاب و در مجموع ۶ میلیارد جمعیت کره زمین و حدود چهارصد میلیون شیعه و یک و نیم میلیارد اهل سنت و تمامی موجودات زمین است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رحمت رحیمیه و خاص خداوند تنها برای مومنان و بندگان صالح خداوند است و رحمت رحیمیه خداوند شامل امام خمینی(ره) شد و کمک قرآن و با دست خالی حکومت طاغوت را سرنگون و نظام جمهوری اسلامی ایران را حاکم کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و هنوز ادامه دارد، یادآور شد: آمریکا در اغتشاشات اخیر با هزینه‌های هنگفت از اغتشاشگرانی که بیت المال و سرباز نیروی انتظامی را به آتش کشیدند و تعدادی زیادی را به شهادت رسانیدند حمایت کرد.

به گفته وی حدود پانصد نفر در سراسر کشور که در اغتشاشات دست داشتند دستگیر شدند که همه با آمریکا ارتباط بودند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: بعد از دستگیری نیرو‌های مرتبط با آمریکا، آمریکایی ها تهدید کردند اگر ایران برجام را امضا نکند اغتشاشگران همچنان در کف خیابان خواهند ماند که این بیانگر هدایت اغتشاشگران از سوی آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید برتحصیل علم همراه با ایمان تا رسیدن به مدارج علمی و دشمن شناسی تأکید کرد و افزود: امروز آمریکا و اسرائیل و انگلیس دشمن اصلی اسلام و نظام اسلامی ایران هستند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات