۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۷۲۴۳۰۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

بسیج مصداق بارز مظلوم مقتدر است

بسیج مصداق بارز مظلوم مقتدر است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: بسیج مصداق بارز مظلوم مقتدر می باشد که در همه دوران ها حضور داشته و تاکنون هم هیچ افولی از آن دیده نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: وقتی انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید حضرت امام خمینی(ره) ارگان ها و نهادهای مقدسی را پایه ریزی کردند که یکی از این نهادها شجره طیبه بسیج بود.

وی افزود: هنگامی که نیروی مقاومت بسیج راه اندازی شد از نیروهای مردمی برای مقاومت و دفاع شجاعانه از مردم بکارگیری شدند که پای همه آرمان هایی که عهد بسته بودند، بمانند.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: بسیج، یکی از نهادهایی است که در این ۴۰ سال کوتاهی نکرده در واقع شجره طیبه بسیج در همه خوشی ها و سختی ها کنار مردم بوده است‌.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بسیج در جبهه های جنگ تحمیلی، سیل، زلزله، دفاع از حرم و مبارزه با استکبار در خط مقدم قرار داشته درحالی که در طول این ۴۰ سال خود فروختگان داخلی و غرب گرایان در برخی از ناملایمات،  بسیج را مورد اهانت و تهمت قرار می دهند‌‌‌.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: بسیج مصداق بارز مظلوم مقتدر است که در همه دوران ها حضور داشته و تاکنون هم هیچ افولی از آن دیده نشده بلکه هرچه دیده شده  صعود، نور، نعمت بوده است.

وی افزود: امام راحل بسیج را برای همه صنوف قرار دادند تا همه در کنار هم صفوفی ناگسستنی و محکم برای دفاع از مردم مسلمان و مقابله با استکبار جهانی تشکیل دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هرجبهه ای که برای بسیج تعریف شده اعم از جهاد سازندگی، مبارزه با داعش و... همان جا حضور یافته است‌.

حجت الاسلام احمدی گفت: صحنه های بسیار زیبایی از مبارزه نیروهای مقاومت در سوریه خلق شد که همزمان جاری شدن سیلاب در خوزستان اتفاق افتاد و همه نیروهای جبهه مقاومت برای بازسازی خرابی های سیل کنار مردم قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: بسیاری از افراد از انقلابی گری دم می زدند اما در بحران ها میدان را خالی کردند اما در این ۴۰ سال بسیج هیچ میدان علمی، هنری، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را خالی نکرده بلکه همیشه با صلابت برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم برداشته است.

حجت الاسلام احمدی گفت: به نیابت از همه افرادی که کار فرهنگی انجام می دهند دست بسیجیان را می بوسم و همان گونه که امام راحل فرمودند ای کاش من یک بسیجی و پاسدار بودم کاش ما را در جرگه بسیجیان بپذیرند و بتوانیم در راه آرمان های انقلاب اسلامی بسیجی باشیم و در این راه نیز عمر ما به شهادت ختم شود./1400/

ارسال نظرات