۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۷۲۴۳۴۳
امام جمعه ازنا:

بسیجیان با بصیرت افزایی در جامعه جلوی توطئه های دشمن را بگیرند

بسیجیان با بصیرت افزایی در جامعه جلوی توطئه های دشمن را بگیرند
حجت الاسلام سپهوند با اشاره به نقش مؤثر بسیج در عرصه جهاد تبیین، گفت: بسیجیان شبهات را برای جوانان روشن کنند.

حجت الاسلام علی سپهوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: بسیج مظهر شجاعت، عزت و اقتدار است.

امام جمعه ازنا با اشاره به نقش آفرینی بسیج در عرصه های مختلف و حضور به موقع در خدمت رسانی به مردم افزود: اردوهای جهادی در روستاها و نقاط محروم، از اقدامات بسیار ارزشمند و خدا پسندانه‌ سپاه و بسیج دلاور و خستگی ناپذیر است.

وی عنوان کرد: حضور بسیج در عرصه های مختلف نه تنها سبب رضایتمندی و خشنودی مردم می‌شود، بلکه باعث وفادارای، پایبندی و اعتماد مردم نسبت به نظام و انقلاب نیز خواهد شد.

حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه امروز فعالیت دشمنان بر فهم و درک جوانان ایرانی است، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش بوده تا با تغییر باور جوانان نسبت به انقلاب، اسلام و تغییر نگرش آنها، افکار غربی را جایگزین افکار انقلابی  اسلامی کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امروز جهاد تبیین بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و یک بسیجی باید ایده ها و آرمان های ناب انقلاب را برای مردم، به ویژه جوانان بیان کند و با بصیرت افزایی در جامعه جلوی توطئه های دشمن در این جنگ ترکیبی و رسانه ای گرفته شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات