۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۷۲۴۰۶۷
نماینده لی فقیه در لرستان:

مماشات با دشمنان، آنان را جسورتر کرده است

مماشات با دشمنان، آنان را جسورتر کرده است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مماشات با دشمنان، آنان را جسورتر کرده است، گفت: در شان جمهوری اسلامی نیست که عده‌ای اوباش، بازار مرکز کشور را تعطیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام المسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: ساختار جامعه باید به‌گونه‌ای مرتب و تنظیم باشد که عدالت را برای خود و برای دیگران بخواهیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه حکومت واحد جهانی، احیای اسلام، اقامه عدالت و امنیت در ابعاد فردی و اجتماعی ویژگی حکومت امام زمان(عج) است، افزد: امروز جمهوری اسلامی ایران، مبتنی بر عدالت است و مشروعیت خود را از منجی عالم بشریت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مسؤولان با الگوگیری از حکومت امام زمان(عج) عنوان کرد: هنر امام زمان(عج) این است که انسان‌هایی را در مناصب قرار می‌دهد که خواهان عدالت باشند و مسئولان باید به اجرای عدالت توجه بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در عدالت مسؤولان در تعامل با‌ مردم تاکید داشته و خواهان تربیت جوانان مومن، انقلابی و عدالت‌خواه هستند.

بسیج کمربندی امنیتی برای کشور است

نماینده ولی فقیه در لرستان بسیج را عصاره شجاعت ملتی خواند که در درون، بیرون کشور در مقابل تبهکاران، داعشی‌ها و منافقین، کمربندی امنیتی برای انسجام ملت است.

وی یادآور شد: غفلت از بسیج، گرفتار شدن در دام ابرقدرت‌ها است، گفت: خانواده‌ها فرزندان خود را به حضور در پایگاه‌ها و حلقه‌های صالحین تشویق کنند.

مسؤولان از ظرفیت نخبگان در حل مشکلات استفاده کنند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه راه پیروزی بر مشکلات، توجه به توان داخلی و نخبگان است، تأکید کرد: مسؤولان باید با نخبگان و صاحبان ایده، ارتباط بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: اهل قلم، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها درباره مزیت‌های بهره‌مندی نخبگان قلم‌فرسایی کنند.

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

نماینده ولی فقیه در لرستان به راه اندازی جنگ ترکیبی دشمن در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: راه مقابله با این جنگ ترکیبی جهاد تبیین است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توطئه های دشمن دامن زدن به اغتشاشات اظهارکرد: در شان جمهوری اسلامی ایران نیست که عده‌ای اوباش، بازار مرکز کشور را تعطیل کنند، این‌گونه مماشات با دشمنان، آنان را جسورتر کرده و باید بدانیم امنیت، خط قرمز ما است./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات