۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۷۲۴۳۴۹
به مناسبت هفته بسیج انجام گرفت؛

تجدید عهد شماری از بسیجیان جامعه الزهرا با شهدا

تجدید عهد شماری از بسیجیان جامعه الزهرا با شهدا
به مناسبت هفته بسیج شماری از بسیجیان پایگاه های بسیج جامعه الزهرا(س) با حضور در مزار شهدا با آرمان های شهدا تجدید عهد کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، شماری از فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام صبح امروز با حضور در سالن جلسات مدیریت با سرکار خانم برقعی دیدار کردند.

در این دیدار خانم برقعی برای آنها از ضرورت دشمن شناسی و استفاده از ابزار مناسب برای ورود به عرصه جنگ شناختی دشمن گفت و بیان داشت: راه پیروزی در این جنگ، جهاد تبیین و مسلح شدن به سلاح علم و آگاهی است.

همچنین خانم احسانی فرمانده ارشد پایگاه های بسیج جامعه الزهرا علیهاالسلام در این دیدار بسیج را یار و یاور انقلاب و نظام اسلامی در عرصه های مختلف عنوان کرد و از آمادگی بسیج این موسسه علمی برای پیشبرد اهداف جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

در ادامه طلاب بسیجی با حضور در مزار شهدای گمنام با آرمان های شهدا تجدید عهد کردند و با اهدای شاخه گل، یاد دلاورمردی های آنان را گرامی داشتند.

گفتنی است، برنامه های متنوع فرهنگی و بصیرتی از سوی پایگاه های بسیج طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام برای گرامی داشت هفته بسیج در نظر گرفته شده است

ارسال نظرات