۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۲۴۳۶۰
آیت الله سعیدی:

اهانت دنباله‌روهای دشمن علامت حقانیت نیروی انتظامی است

اهانت دنباله‌روهای دشمن علامت حقانیت نیروی انتظامی است
تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: توهین و جسارت به نیروی انتظامی علامت این است که این نیرو در مکتب اهل بیت(ع) پذیرفته شده و وقتی غبار فتنه برطرف شود حقایق آشکار خواهد شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا نیروی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: خداوند در ضمن شرارت ها و آشوب هایی که بندگان ناخلف و منحرف ایجاد می کنند امتحان هایی را برای بندگان صالح قرار داده است.

وی با بیان اینکه امتحان‌های خدا جدی است و شکلی و صوری نیست، ادامه داد: هر کسی در این امتحانات سرافرازتر بیرون بیاید در نزد خدا مأجور و محبوب است و هم پیش مردم محبوب می شود و این اثبات شده است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: ممکن است بر اثر غبارآلود شدن فضا توسط دشمن جسارت هایی از طرف برخی به نیروهای الهی صورت بگیرد ولی وقتی این غبار برطرف شود حقایق معلوم می شود و افرادی که در این هجمه ها توانستند خودشان را حفظ کنند و پای نظام بمانند سرافراز خواهند شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در مکتب اسلامی با نیروی انتظامی در کشورهای غیر اسلامی متفاوت است، گفت: در کشورهای غیر اسلامی نیروی انتظامی با خشونت رفتار می کند و حتی به خطاکارهای خود هم جایزه می دهند مانند پلیسی که آن فرد سیاه پوست را در آمریکا کشت زیرا عقیده شان این است که اقتدار پلیس باید به هر بهایی حفظ شود.

آیت الله سعیدی ادامه داد: در اسلام اگر فرمانده دلیر و سرافرازی مانند مالک اشتر در بازار عبور می کند و به او جسارت می شود مالک برای هدایت او نزد خدا دعا می کند و وقتی علی بن یقطین که نماینده خاص امام هفتم در دربار هارون بود فقط به خاطر اینکه به حاجت یک نفر توجه نکرد وقتی به دیدار امام رفت امام اجازه ورود به او را ندادند و راه توبه و جبران را به او نشان دادند.

وی گفت: از جسارت و توهین عده ای که پیرو دشمن هستند نگران نباشید زیرا توهین و جسارت به شما در مسیر ولایت، علامت این است که در مکتب اهل بیت(ع) پذیرفته هستید.

ارسال نظرات