۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۷۲۴۰۱۸
آیت الله سعیدی:

ملت ایران در دفاع از نظام با روحیه شهادت طلبی تمام قد ایستاده است

ملت ایران در دفاع از نظام با روحیه شهادت طلبی تمام قد ایستاده است
امام جمعه قم گفت: مردم قم و ایران اسلامی با روحیه ایثار و شهادت طلبی، تمام قامت در دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه امروز پنجشنبه در ارتباط تصویری با اجلاسیه کنگره ملی شهدای استان قم که در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: این کنگره باید سرفصلی برای کارهای مستمر و مورد نیاز اهداف نظام و وصایای امام و شهدا باشد.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید این مراسمات به منظور گرامیداشت یاد شهیدان مستمر در طول سال برگزار شود، اظهار داشت: لازم است از برنامه های ابتکاری با الگوگیری از کنگره های مشابه استفاده شود.  برنامه های جدیدی که برای اهداف کنگره است باید دنبال شود تا این برنامه ها برای سایرین نیز الگو باشد.

آیت الله سعیدی عنوان داشت: برای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب نیز باید اقداماتی صورت گیرد تا این کنگره از حالت یک مراسم مقطعی خارج شود. کنگره ملی شهدای قم باید در ادامه و استمرار اقدامات گذشته باشد و برنامه هایی نیز متناسب با رویدادهای کشور و منطقه باشد.

رئیس شورای سیاستگذاری کنگره ملی شهدای استان قم گفت: مردم قم حضور بی‌نظیری در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی داشتند و قم از نعمت حضور شهیدانی برخوردار است که نماد مردم ولایی این شهر هستند.

وی با بیان اینکه، مردم قم و ایران اسلامی با روحیه ای که دارند تمام قامت در دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده اند، اظهار داشت: حرم مطهر حضرت معصومه (س) مرکزی برای اتحاد مردم بوده و هست.

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: روزهای خوبی برای ملت ایران پیش بینی می شود و معتقدیم با پیروی از فرامین امام و رهبری می‌توان به جایگاه مطلوب رسید.

وی با تاکید بر اینکه در عرصه «ظهور» مردم قم نقش آفرین خواهند بود، عنوان کرد: یکی از امتیازات قم، حضور ملیت هایی از ۹ کشور در دفاع از انقلاب اسلامی است که این شهدای عزیز در شهر حضرت معصومه مدفون هستند.

آیت‌الله سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: اطاعت از رهبر و ایستادگی بسیار مهم است که امیدواریم در این مسیر ثابت قدم باشیم.

ارسال نظرات