۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۷۲۴۳۹۳
امام جمعه شهرستان گیلانغرب:

دشمن می خواهد مفهوم آزادی غربی را به دانش آموزان منتقل کند

دشمن می خواهد مفهوم آزادی غربی را به دانش آموزان منتقل کند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: دشمنان امروز سعی دارند تا نسخه‌ای از مفهوم تحریف شده «آزادی» را به جوانان و نوجوانان ما منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، یادواره شهدای دانش آموز گیلانغرب امروز با حضور مسئولان و کارکنان نهادها و ارگانها و دانش آموزان دختر شهرستان گیلانغرب در محل دبیرستان معصومیه شاهد برگزار شد.

سرهنگ نجفی، فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب در این آیین اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی آنچنان که خود هم گفته اند به دنبال بردگی زنان هستند، در حالی که شعار آزادی می دهند و از واژه آزادی سوءاستفاده می کنند که حجاب دار بودن یک زن را هم برنمی تابند.

وی به ماهیت عوام فریبانه اهداف دشمن اشاره و افزود: در حالی شعار  حمایت از مردم می دهند فرزندان و کودکان این مرز و بوم را با سقاوت تمام یتیم می کنند.

حجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه شهرستان گیلانغرب نیز به عنوان سخنران این مراسم، گفت :دشمنان اسلام امروز همه تلاش خود را به کار گرفته اند که وحدت ما را از بین ببرد و دانش آموز و دانشجوی ما را به آینده کشور ناامید کند.

وی تصریح کرد: اگر چه دشمنان ۴۴ سال انواع تحریم های  ظالمانه ضد بشری بر علیه جمهوری اسلامی به کار گرفتند اما با مقاومت مردم هر بار نقشه های آنان نقش بر آب شد.

امام جمعه گیلانغرب  اابراز داشت: دشمنان اسلام امروز تلاش دارند که مفاهیمی همچون آزادی را با تعبیر غربی و شیطانی خود به دانش آموز ما منتقل کنند در حالی که دانش آموزان، دانشجویان و همه آحاد مردم ملت اسلامی به خوبی این مسائل را درک می کنند و می دانند آزادی واقعی در مکتب اسلام و حفظ ارزش های اسلامی متجلی است./1400/

ارسال نظرات