۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۲۴۴۳۲
به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم؛

کارگاه «روش های ایجاد ارتباط موثر در مدرسه» برگزار شد

کارگاه «روش های ایجاد ارتباط موثر در مدرسه» برگزار شد
به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم کارگاه روش های ایجاد ارتباط موثر در مدرسه با حضور خواهران و برادران مبلغ طرح امین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم کارگاه «روش های ایجاد ارتباط موثر در مدرسه» با حضور خواهران و برادران مبلغ طرح امین در سالن همایش‌های دارالشفاء حوزه علمیه برگزار شد.

در این کارگاه که از ساعت 8 تا 11 صبح برگزار شد، تمامی مبلغان خواهر و برادر استان قم حضور و شرکت داشتند و روش های ایجاد ارتباط موثر در مدرسه را آموزش دیدند.

در این نشست حجت الاسلام محمد اسماعیلی مبارکه کارشناس مسائل تربیت دینی با اشاره به مراحل شادی آفرینی  و شاد کردن دیگران اظهار داشت: برای شاد کردن دیگران ۴ مرحله ذکر شده است که مرحله آرام سازی، یکی از مرحله های آن است که باید طی شده و مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: برخی دیگر از مراحل شادی آفرینی اعتماد و اطمینان سازی، کار جهادی و برای خدا کار کردن، زمینه‌سازی شادی و شادابی و شاد سازی می باشد که مربی و کسی که فعالیت های تربیتی انجام می دهد لازم است تا به این مراحل توجه ویژه ای داشته باشد.

کارشناس مسائل تربیت دینی در ادامه به شمارش مهارت های قبل از ایجاد ارتباط با دیگران پرداخت و ابراز کرد: یکی از مهارت های قبل از ارتباط را می توان شناخت مخاطب بیان کرد؛ چراکه شناخت مخاطب یکی از مهارت های لازم و ضروری قبل از ارتباط است و ما نمی‌توانیم بدون شناخت مخاطب ارتباط گیری مناسبی با دانش آموزان داشته باشیم.

ارسال نظرات