۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۷۲۳۷۵۰
نادی خبر داد؛

برگزاری چهاردهمین هم‌اندیشی همکاری های حوزه و آموزش و پرورش

برگزاری چهاردهمین هم‌اندیشی همکاری های حوزه و آموزش و پرورش
نادی گفت: چهاردهمین هم اندیشی سالانه ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش در سالن همایش‌های بین‌المللی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، محمد نادی، دبیر همایش چهاردهم ستاد همکاری ها امروز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه چهاردهمین هم اندیشی سالانه ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش در سالن همایش‌های بین‌المللی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این همایش با حضور و سخنرانی آیت الله علیرضا اعرافی، مدیرحوزه‌های علمیه و دکتر یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش روز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی آستان قدس رضوی از ساعت ۸ افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این هم اندیشی پس از وقفه‌ای دو ساله در حالی برگزار می‌شود که میزبان مدیران استانی حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور و مدیران و معاونین پرورشی ادارات کل آموزش و پرورش خواهد بود.

برگزاری کارگروه‌های تخصصی از جمله مدارس وابسته، حبل المتین، پنجشنبه‌های بدون کتاب، مدارس طرح امین، چگونگی شبکه‌سازی طلاب شاغل در آموزش و پرورش و حمایت علمی، معنوی و عاطفی از آنان از دیگر برنامه‌های این هم اندیشی است.

لازم به ذکر است، اختتامیه چهاردهمین هم‌اندیشی در سالن همایش هتل نماز (میدان طبرسی) عصر روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات