۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۷۲۴۵۲۴
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات آستان قدس رضوی:

شجره طیبه بسیج یکی از ستون‌های اصلی نظام اسلامی است

شجره طیبه بسیج یکی از ستون‌های اصلی نظام اسلامی است
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات آستان قدس رضوی شجره طیبه بسیج را یکی از ستون‌های اصلی نظام اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، مجید علوی تبار در ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج که صبح امروز به همت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز بسیج مستضعفین، به اتفاقات اخیر و مظلومیت بیش از پیش بسیج اشاره کرد.

وی با بیان اینکه این روزها مظلومیت بسیج برای همه ما آشکار شده است، اظهار کرد: بسیج پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر جا نیاز بوده در عرصه علمی، نظامی و فرهنگی حضور داشته و توانسته نقشه‌های دشمن برای براندازی نظام در هر دوره‌ای را برملا کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات آستان قدس رضوی، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بودیم استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی که منافع خودشان را از دست داده‌اند، توطئه‌های خود علیه نظام را آغاز کردند و این توطئه‌ها تا کنون نیز ادامه دارد.

شجره طیبه بسیج یکی از ستون‌های اصلی نظام اسلامی است

علوی‌تبار تصریح کرد: دشمنان بسیجیان را نشانه گرفتند و به فجیع‌ترین وضع به شهادت می‌رسانند، در واقع این نشان می‌دهد، راهی که می‌رویم صحیح است و مسیری که نظام رفته راهی روشن است.

وی افزود: جنگ امروز جنگی ترکیبی و متشکل از امریکا، انگلیس و تجزیه ‌طلبان و.. است و همه با هم به میدان آمدند تا این نظام را ساقط کنند، از همین رو وظیفه ما به عنوان بسیجی بیشتر از روزهای قبل است و باید با تمام توان خود از این نظام دفاع کنیم.

سواد رسانه‌ای در رأس امور قرار دارد

دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان خراسان نیز در ادامه این مراسم، با بیان اینکه امروزه با فراگیر شدن وسایل ارتباط جمعی مسئله سواد رسانه‌ای در رأس امور قرار دارد، اظهار کرد: امروزه با فراگیر شدن ارتباطات و رسانه‌های جمعی در جهان و دسترسی اکثریت مردم به فضای مجازی مسئله سواد رسانه‌ای در رأس امور قرار گرفته است.

امیر رشیدیان تصریح کرد: کارآمدی و اثر بخشی یک مجموعه مردمی، عامل مهم و حیاتی در تحقق برنامه‌های پیشرفت؛ توسعه و رفاه مردم کشور است و لازمه توسعه و گسترش مناسب یک مجموعه، پایش مداوم و بررسی امور و اصلاح راهکارها می‌باشد.

شجره طیبه بسیج یکی از ستون‌های اصلی نظام اسلامی است

دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی، ادامه داد: جنس حکمرانی امروزه تغییر کرده و سایبری شده است از بین همه رسانه دارها، کسی موفق است که حرف زدن بلد باشد و مدیری می‌تواند رهبری کند که روایت کردن بداند.

وی با بیان اینکه بیان روایت در این روزها بسیار مهم است، ادامه داد: گروهی حرفشان دروغ یا صحیح به کرسی می‌نشیند که نخستین روایتگر باشند، در واقع هر چقدر دروغ بزرگتر باشد باورپذیری مردم بیشتر است.

رشیدیان تصریح کرد: با توجه به گام دوم انقلاب و فرمان جهاد تببین توسط مقام معظم رهبری از تمامی اساتید؛ نخبگان و دانشگاهیان دعوت به عمل می‌آوریم تا در تحقق هر چه بیشتر این امر گامی سازنده و مثبت برداشته شود.

تهاجم سخت افزاری و نرم افزاری دشمن در اغتشاشات اخیر

مدیرکل حراست سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، نیز از دیگر سخنرانان این مراسم ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج، اغتشاشات امروز و برنامه دشمن اشاره و تصریح کرد: در این دو ماه اخیر کشور ما با تهاجم سنگین سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از ناحیه دشمن مواجه است و در روندی که دشمن در تهاجم و تقابلش با ما در این 43 سال طی کرده دائما خودش را آسیب شناسی و به روز کرده است.

شجره طیبه بسیج یکی از ستون‌های اصلی نظام اسلامی است

نجارزاده اظهار کرد: وی ادامه داد: دشمنان با آسیب‌شناسی به این نتیجه رسیدند نقطه ضعف جمهوری اسلامی در فضای مجازی است و از همین رو از فضای حقیقی خود را به فضای مجازی انتقال دادند و از سال 85 به بعد در فضای مجازی با تهاجم سنگینی مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه برای برون رفت از این مشکلات باید آسیب‌ها و تهدیدها را در کشور شناسایی و اطلاع‌رسانی کنیم، تصریح کرد: ما در مرحله نظامی از دشمنان عبور کردیم و هم اکنون جمهوری اسلامی یکی از 10 قدرت برتر دنیاست، در بحث اقتصادی نیز در 10 سال گذشته شکننده‌ترین تحریم‌ها را بر علیه ما اعمال شد و از بحث سیاسی نیز عبور کردیم، در واقع هم اکنون در آخرین مرحله تهاجم و تقابل با دشمن قرار داریم.

مدیرکل حراست ادامه داد: امروز حوزه‌ای که با دشمن در تقابل و جنگ هستیم، حوزه فکری و فرهنگی است و موضوع اعتراضات و اغتشاشات اخیر بحث معیشت و فساد نیست، بلکه دشمنان ارزش‌های ما را نشانه گرفته‌اند.

ارسال نظرات