۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۲۴۵۴۷
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

انتظارات از مجلس در ابعاد نظارتی و قانون گذاری بسیار زیاد است

انتظارات از مجلس در ابعاد نظارتی و قانون گذاری بسیار زیاد است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: رهبر انقلاب از مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی یاد می کنند و لذا از مجلس یازدهم انتظارات بالا می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب با تبریک هفته بسیج مستضعفین و سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام(ره) اظهارداشت: بسیج لشکری از انسانهای مخلص است که فداکارانه، شجاعانه و مجاهدانه آماده دفاع از اسلام و انقلاب و کشور و مردم هستند.

وی افزود: رهبر انقلاب در مورد بسیج می فرمایند بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاک‌ترین انسانها، فداکارترین و آماده بکارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نایل کردن این کشور جمع شدند.

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: فضایل اخلاقی و معنویت باید در بین بسیجیان به اوج برسد رهبر انقلاب فرمودند بسیج تا آنروز پیروز است که در یک دست بسیجی قرآن و در دست دیگرش سلاح باشد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) گفت: یکی از وظایف بزرگ بانوی دشت کربلا پرستاری از بیماران و اسرای واقعه کربلا بود و لذا روز ولادت حضرت زینب (س) بعنوان روز پرستار نامگذاری شده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: پرستاری از بیماران اجر بسیاری دارد پیامبر اسلام می فرماید کسی که یک شبانه روز پرستاری بیماری را برعهده گیرد خداوند او را با ابراهیم خلیل مشهور می کند و کسی که در برطرف کردن نیازهای مریض تلاش کند همانند روزی که از مادر متولد شده از گناهان پاک می شود.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه به سالروز شهادت شهید آیت الله مدرس و روز مجلس اشاره کرد و گفت: شهید مدرس یکی از روحانیون مبارز است که امام راحل همواره در مورد این شهید بزرگ به نیکی یاد می کند و از نظر امام یکی از شاخص های ممتاز که از افتخارات لباس روحانیت است شهید مدرس می باشد.

وی افزود: رهبر انقلاب از مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی یاد می کنند و لذا انتظارات هم در بعد نظارتی و هم در بعد قانونگذاری از مجلس یازدهم بالا می باشد./1400/

ارسال نظرات