۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۷۲۴۵۵۷
حجت الاسلام والمسلمین طائب در جمع دانشجویان اردبیلی:

جنگ ترکیبی دشمن در حال فروریزی است

جنگ ترکیبی دشمن در حال فروریزی است
حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: آمریکا با استراتژی جنگ پیش رو که جنگ آب و غذاست، سعی در تضعیف حاکمیت‌ها دارد و در قبال ایران نیز استراتژی قدرت را در پیش گرفته است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی در جمع دانشجویان اردبیلی گفت: آمریکا با اجماع جهانی علیه ایران، جنگ تمام عیاری را آغاز کرده است که نشانه‌های آن را در ۳ ماه اخیر و در قالب جنگ ترکیبی شاهد هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب هزینه ۷ تریلیون دلاری آمریکا را در افغانستان منجر به شکست دانست و افزود: در عراق نیز به بهانه سلاح کشتار جمعی ویرانی‌هایی به وجود آورده‌اند تا در این جنگ همسایه‌های ایران به کشورمان ضربه بزنند که هیچ وقت موفق به این کار نشدند.

وی چالش‌های جهان امروز را چالش مشترک آب، غذا، تروریسم، بیماری‌های واگیردار، کمبود انرژی و تورم اعلام کرد و ادامه داد: آمریکا با استراتژی جنگ پیش رو که جنگ آب و غذاست، سعی در تضعیف حاکمیت‌ها دارد و در قبال ایران نیز استراتژی قدرت را در پیش گرفته است.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران شکست دموکرات‌ها را در انتخابات مجلس نمایندگان و بی‌انگیزگی مردم این کشور به دوقطبی جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها یادآور شد و خاطرنشان کرد: در سرزمین اشغالی نیز با روی کار آمدن تندروها اوضاع متفاوتی را برای دموکرات‌ها رقم زده و از سوی دیگر جنگ اوکراین و چالش انرژی در اروپا و رقابت با چین نیز از دیگر چالش‌های بزرگ آمریکایی‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب دوگانه‌سازی را از رویکردهای جدی دشمن دانست و اضافه کرد: دشمن در این دوگانه‌سازی سعی دارد تا حجاب اختیاری و اجباری را در نقطه تقابل هم قرار دهد و به نوعی با تبلیغ سبک زندگی غربی لذت‌گرایی را در بین جوانان و نوجوانان تقویت کند.

ارسال نظرات