۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۷۲۴۵۸۲
معاون رییس جمهور در امور زنان تاکید کرد؛

لزوم تامین بازار فروش محصولات زنان کارآفرین در دولت سیزدهم

لزوم تامین بازار فروش محصولات زنان کارآفرین در دولت سیزدهم
خانم انسیه خزعلی بر حمایت ویژه از زنان سرپرست خانواده و تامین بازار فروش محصولات زنان کارآفرین در دولت سیزدهم تاکید کرد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، خانم انسیه خزعلی در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی و بانوان کارآفرین استان خراسان گفت: اعتباراتی در دور اول سفرهای ریاست جمهوری در موضوعات مختلف ویژه بانوان در نظر گرفته شده است که باید قبل از آغاز دور دوم سفرها، به نتیجه لازم برسد.

وی در خصوص نشست خود با زنان کارآفرین و فعال اقتصادی استان خراسان رضوی افزود: از مهمترین دغدغه آنها می توان به فروش محصولات و ایجاد بازارچه‌های مناسب، صادرات و حمایت دولت در بخش فروش و تضمین لازم برای حمایت از فعالیتهای خود بودند که راهکارهایی بیان شد و امیدواریم به نتیجه برسد.

معاون رییس جمهور بیان داشت: تداوم استفاده از بیمه قالی بافی که خانمها متقاضی آن بودند، امیداوریم همچون بیمه صنایع دستی که در دولت اعتباری برای آن در نظر گرفته شده است، مورد درخواست بود.

بنابر اعلام روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، وی در پایان اظهار داشت: همچنین برخی کارگاه‎‌های خانوادگی و کسب و کارهای خانواده محور که مورد تاکید دولت است، دچار برخی ناهماهنگی‌هایی است که امیدواریم تخفیف‌ها و تسهیلات مناسبی برای این کارگاه‌ها در نظر گرفته شود.

ارسال نظرات