۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۷۲۴۵۹۸
سردار شکارچی:

در برابر منافقین ‌مرصاد دیگری رقم می‌زنیم/ آمریکا‌ ‌در تمام فتنه‌ها‌ علیه ایران حضور دارد

در برابر منافقین ‌مرصاد دیگری رقم می‌زنیم/ آمریکا‌ ‌در تمام فتنه‌ها‌ علیه ایران حضور دارد
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: در برابر منافقین کوتاه نمی‌آییم و مرصاد دیگری رقم خواهیم زد و تا پای جان برای این آب و خاک خواهیم ایستاد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار ابوالفضل شکارچی در همایش اقتدار بسیجیان در فراهان اظهار داشت: هزاران همسر شهید و جانباز با مشقت فراوان فرزندان یتیم را بزرگ کردند، هزاران فرزندان شهدا و مادران و پدران شهدا در این مسیر، صبر زینبی از خود نشان دادند.

وی با اشاره به حماسه سنگرسازان سازندگی در دفاع مقدس، افزود: رزمندگان صحنه‌های زیبایی از ایثار و مقاومت برای دفاع از وطن به‌تصویر کشیدند تا در برابر دشمن بعثی ایستادگی شود.

سردار شکارچی بسیج را قلعه تسخیر‌ناپذیر اسلام ناب و دژ محکم در برابر یاوه‌گویی‌ها و توطئه‌های استکبار‌ دانست و تصریح کرد: از همان ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تمام دنیا در برابر رزمندگان ما صف‌آرایی کردند و دشمنان انواع توطئه را در برابر ما پیاده‌سازی کردند اما همان‌گونه که خدا وعده داده بود جبهه حق پیروز شد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه "از ایران ذلیل در دوران رژیم پهلوی و دیگر حکومت‌های طاغوتی، یک ایران قوی ساختیم و به ایران مقتدر تبدیل شدیم"، گفت: به‌برکت خون شهدا به خودکفایی رسیده‌ایم و برای دفاع از این آب و خاک به هیچ قدرتی احتیاج نداریم، پیشرفت کشور در عرصه‌های علمی و دفاعی زبان‌زد همه ملت‌ها و دولت‌ها شده است و ترس دشمنان از ایران قوی سبب شده است تمام ابزارهای دنیا را علیه ما به‌کار بگیرند.

وی بیان کرد: استکبار داعش را به وجود آورد تا ما را زمین‌گیر کند اما به‌برکت سیدالشهداء(ع) و مدافعان حرم؛ داعش هم نابود شد؛ دشمن با جنگ سخت و نظامی به جایی نرسید، اکنون جنگ رسانه‌ای را به‌راه انداخته است تا جای جلاد و شهید را عوض کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اضافه کرد: ما هزاران شهید برای دفاع از مرزها دادیم، وجب به وجب سرزمین کردستان، سیستان و بلوچستان آغشته به خون شهدای این کشور است، در برابر منافقین کوتاه نمی‌آییم و مرصاد دیگری رقم خواهیم زد و تا پای جان برای این آب و خاک خواهیم ایستاد.

شکارچی با ابراز اینکه شاید عده‌ای فریب‌خورده کف خیابان باشند اما ملتی فهیم و صبور و در صحنه هستند و این حضور سبب تقویت پرچم الله است، خاطرنشان کرد: در تمامی فتنه‌هایی که علیه این ملت و نظام ایجاد شده است ‌ردپای آمریکای جنایتکار را می‌بینیم و این در حالی است که استکبار دم از حقوق بشر می‌زند ولی ‌در برابر خون هزاران شهید در فلسطین و یمن سکوت کرده است و رسانه سعودی چشم خود را به این ظلم‌ها می‌بندد ولی در حوادث اخیر کشور ما به‌دنبال کشته‌سازی هستند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: در نظم نوین جهانی، انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت و در پیمودن این مسیر بامعرفت، یاری خدا را هم خواهیم داشت و خوفی از دشمن نداریم، مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد، اما امروز یک دولت مردمی روی کار آمده است تا مشکلات را بکاهد، که دشمن با توطئه می‌خواهد بین ما اختلاف ایجاد کند.

شکارچی با تأکید به اینکه این نظام، مردمی بصیر و رهبری الهی دارد لذا همه باید دست در دست هم و پشت ولایت باشیم، تصریح کرد: باید از گذشته کشورهای تحت سلطه استکبار درس بگیریم؛ باید به بسیج متعهد باشیم اگر در این مهم کوتاهی کنیم نمی‌توانیم پاسخگوی خون شهدا باشیم.

ارسال نظرات