۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۷۲۴۶۲۱
در جلسه سران قوا مطرح شد؛

تأکید بر اجرایی شدن رهنمودهای رهبری در زمینه ترویج روحیه بسیجی در جامعه

تأکید بر اجرایی شدن رهنمودهای رهبری در زمینه ترویج روحیه بسیجی در جامعه
سران قوا با اشاره به دیدار امروز رهبری با بسیجیان بر ضرورت توجه ویژه به بیانات ایشان در جهت تقویت آمادگی و ترویج و توسعه روحیه و فرهنگ بسیجی در جامعه تأکید کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در نشست امروز سران سه قوه که با حضور آیت ‌الله سید ابراهیم رئیسی، دکتر محمدباقر قالیباف و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در محل دفتر رییس جمهور برگزار شد بر لزوم همکاری هرچه بیشتر دولت و مجلس برای سرعت بخشیدن به تدوین برنامه هفتم توسعه کشور تاکید شد.

سران قوا در نشست عصر امروز با تجلیل از نقش آفرینی و از جان گذشتگی نیروهای بسیج در تأمین امنیت شهروندان در جریان اغتشاشات اخیر، با اشاره به دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با بسیجیان سراسر کشور، بر ضرورت توجه ویژه به بیانات ایشان در جهت تقویت آمادگی و ترویج و توسعه روحیه و فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کردند.

سران سه قوه همچنین با ضروری خواندن فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های قوه مجریه، تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.

در این نشست آیت‌الله رئیسی، دکتر قالیباف و حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بر لزوم همکاری هر چه بیشتر دولت و مجلس برای سرعت بخشیدن به تدوین برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کردند.

ارسال نظرات