۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۷۲۴۷۰۲
حجت الاسلام والمسلمین ملکی:

بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج و تبیین فرهنگ بسیجی در کشور هستیم

بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج و تبیین فرهنگ بسیجی در کشور هستیم
قائم مقام مدیر حوزه های علمیه تأکید کرد که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج و تبیین فرهنگ بسیجی در کشور هستیم.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی، یکشنبه شب طی سخنانی در مراسم یادبود و گرامیداشت سردار شهید علی چیت سازیان که به همت بسیج مدرسه علمیه معصومیه و مدرسه علمیه حقانی برگزار شد، اظهار داشت: سردار شهید چیت سازیان به معنای واقعی کلمه معتقد به ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه بود و خودش نیز با همان معنویت بالای یک بسیجی، جوانان را دور هم جمع می کرد و از ظرفیت ها و قابلیت های آنان در مسیر تحقق اهداف و آرمان های اسلام عزیز و انقلاب اسلامی بهره می بُرد.

این استاد حوزه علمیه افزود: شهید چیت سازیان همان رزمنده پرافتخاری است که سی و پنج سال از سالروز شهادتش می گذرد و مقام معظم رهبری، آن بیان معروف را از ایشان نقل می کند که برای عبور از سیم خاردارها باید ابتدا از سیم خاردار نفس عبور کرد.

وی با بیان این که ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج و تبیین فرهنگ بسیجی در کشور هستیم، گفت: فرهنگ بسیج یعنی این که انسان در گمنامی و در عین خلوص بیشترین خدمت را به جامعه خود انجام داده و بتواند با همین روحیه بسیجی و انقلابی، نسل جدید را با فرهنگ بسیج و انقلاب اسلامی تربیت کند.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در خاتمه بیان داشت: ما باید با تأکید بر روحیه بسیجی و انقلابی، مسیر طلبگی خود را به درستی انجام دهیم تا زمینه رضایت امام زمان(عج) و نائب ایشان مقام معظم رهبری را فراهم کنیم.

در ادامه این مراسم معنوی، دو تن از دوستان و همرزمان آن شهید والامقام به بیان خاطراتی ناب و شنیدنی از شهید چیت سازیان پرداختند.

ارسال نظرات