۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۷۲۴۸۳۰

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعه المصطفی برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعه المصطفی برگزار می شود
رئیس دبیرخانه دائمی هفته پژوهش از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعه المصطفی همزمان با هفته پژوهش خبر داد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، قلی‌زاده، رئیس دبیرخانه دائمی هفته پژوهش در ابتدای جلسه هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان علمی مراکز و نمایندگی‌های جامعةالمصطفی، با بیان این که برنامه‌های هفته پژوهش از روز شنبه ۲۶ آذرماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم هفته پژوهش برپایی نمایشگاه متمرکز توانمندی‌های پژوهشی جامعةالمصطفی در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) است.

وی در ادامه ضمن تأکید بر لزوم بهره‌مندی از تجربیات پیشین برگزاری نمایشگاه یکپارچه دستاوردهای پژوهشی جامعةالمصطفی، خاطرنشان ساخت: در کنار نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، ویژه برنامه‌هایی مدنظر قرار گرفته است که برپایی نشست‌ها علمی از جمله این رویکردها است.

رئیس دبیرخانه دائمی هفته پژوهش به برنامه‌ریزی‌های مشترک مراکز و نمایندگی‌های جامعةالمصطفی در برپایی ویژه برنامه‌های علمی در فضای نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: اولویت برگزاری نشست‌های علمی با مراکزی است که طرح توجیهی و درخواست خود را زودتر ارسال نمایند.

وی جمع‌بندی ویژه برنامه‌های هفته پژوهش را از جمله اهداف برگزاری این هم‌اندیشی توصیف کرد و یادآور شد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مراکز به صورت مستقل به قوت خود باقی است و مجموعه‌های جامعةالمصطفی می‌توانند، در کنار حضور قوی در نمایشگاه متمرکز دستاوردهای پژوهشی، نمایشگاه اختصاصی در هفته پژوهش برپا نمایند.

قلی‌زاده در بخش پایانی سخنان خود اعلام آمادگی چاپخانه مرکز بین‌المللی نشر المصطفی برای پشتیبانی و حمایت از مجموعه‌ها را مورد توجه قرارداد و تصریح کرد: در نمایشگاه متمرکز دستاوردهای پژوهشی جامعةالمصطفی، تمرکز بر ارائه آثار علمی سه سال اخیر مجموعه جامعةالمصطفی خواهد بود.

رئیس دبیرخانه دائمی هفته پژوهش ضمن تأکید بر توجه به ایمنی بخشی غرفه‌ها، خاطرنشان ساخت: در پایان و اختتامیه نمایشگاه متمرکز دستاوردهای پژوهشی جامعةالمصطفی، از غرفه‌داران فعال در این نمایشگاه تقدیر به عمل خواهد آمد.

حجت‌الاسلام نوبخت نیز در ادامه این نشست، بر اهمیت همدلی و همیاری در نمایشگاه دستاوردها پژوهشی تأکید و اظهار داشت: معرفی بایسته چهره علمی جامعةالمصطفی مهم‌ترین پایه مقابله با هجمه‌های نابحقی است که بر چهره آموزشی- پژوهشی المصطفی سایه افکنده است.

رئیس کمیته اجرایی دبیرخانه دائمی هفته پژوهش بر لزوم بهره‌مندی از نیروهای متخصص برای غرفه داری در نمایشگاه تأکید کرد و با بیان این که غرفه‌داران نمایندگان تام‌الاختیار مراکز صفی جامعةالمصطفی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خواهند بود، تصریح کرد: بر آنیم تا پس از فرایند چهارروزه برای غرفه بندی، تقسیم غرفه‌ها، بنر کشی و تدابیر برق غرفه‌ها؛ میزبان مجموعه‌های علمی مراکز و نمایندگی‌های جامعه المصطفی العالمیة باشیم.

حجت‌الاسلام نوبخت در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که در نمایشگاه متمرکز دستاوردهای پژوهشی از ۲۰ تا ۲۳ آذرماه فرایند غرفه چینی مراکز در نمایشگاه صورت خواهد گرفت، یادآور شد: ارزیابی از غرفه‌ها مبتنی بر مؤلفه‌هایی است که در اختیار مسئولان غرفه مراکز و نمایندگی‌ها قرار خواهد گرفت.

در بخش پایانی این هم‌اندیشی، مدیران و کارشناسان پژوهشی مراکز و مجموعه‌های جامعة المصطفی نظرات، دیدگاه‌ها، انتقادات، پیشنهادها و انتظارات خود را دررابطه‌با فرایند برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی المصطفی ارائه کردند.

ارسال نظرات