۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۲۴۸۳۴
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله صادقی اسطوره علم و اخلاق بود

آیت الله صادقی اسطوره علم و اخلاق بود
آیت الله نیازی با بیان اینکه مرحوم آیت الله صادقی اسطوره علم و اخلاق بود، گفت: این عالم وارسته الگویی برای طلاب و روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، آیت الله هاشم نیازی، ظهر امروز، در مراسم بزرگداشت اولین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله حاج شیخ عباسعلی صادقی قهاره که در حوزه علمه کمالیه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به خدمت حدود 70 ساله آیت الله صادقی در استان لرستان گفت: مرحوم آیت آلله صادقی حق پدری بر گردن ما دارد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ارتحال آیت الله صادقی، این عالم مجاهد و وارسته ضایعه بزرگی بود که به این زودی جبران نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مجاهد وارسته و اندیشمند بزرگ  اسطوره اخلاق، اقتدار و مردم داری بود، گفت: مرحوم آیت الله صادقی الگویی برای علما، طلاب و روحانیت است.

آیت الله نیازی با اشاره به تلاش و مجاهدت آیت الله صادقی در عرصه علمی و تبلیغی یادآور شد: مرحوم آیت الله صادقی در آن دوران ستم شاهی خانه به خانه می رفت و به رسالت تبلیغی خود عمل می کرد

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: امروز طلاب باید قدر مقام طلبگی خود را بدانند و برای رسیدن به جایگاه رفیع طلبگی از علمای بزرگ الگو بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ولایتمداری مردم استان لرستان اشاره کرد و گفت: مردم با بصیرت استان لرستان به ویژه هر خرم آباد کمترین نقش را در اغتشاشات داشتند و با حضور به موقع در صحنه های انقلاب ایستادگی خود را به پای انقلاب و تبعیت از ولایت اعلام می دارند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات